×
×

پس از سال ها انتظار در استان گلستان؛
مجوزدومین‌روزنامه‌استانی در مشت بازارکسب‌وکار

  • کد نوشته: 27148
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۵
  • ۰
  • حمیدرضا محمدیاری مدیرمسئول روزنامه بازار کسب و کار ضمن ابراز خوشایندی از کسب این مجوز در گفتگو با خبرنگار این روزنامه گفت: امیدواریم مدیران ارشد دو استان و همه کسانی که دستی بر کار دارند حمایت های لازم را از مطبوعات مستقل استانی صورت دهند.
    مجوزدومین‌روزنامه‌استانی در مشت بازارکسب‌وکار
  • تبلیغ هدفمند

    هفته نامه بازار کسب و کار پارس سالهاست که به صورت مکتوب و انلاین فعالیت می کند.این نشریه بین استانی که در استان گلستان و خراسان شمالی توزیع می شود و اخبار این دو استان را به صورت ویژه پوشش می دهد با اصول شش گانه صداقت در اطلاع رسانی، پرهیز از نفی دیگران، دفاع از حقوق اساسی مردم و هم زیستی اعتدال به اطلاع رسانی خارج از هرگونه غرض ورزی و گرایشات خاص سیاسی و جناحی پرداخته است.

    مجوزدومین‌روزنامه‌استانی در مشت بازارکسب‌وکار

    اکنون این هفته نامه دومین نشریه استانی است که مجوز روزنامه را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است.

    حمیدرضا محمدیاری مدیرمسئول روزنامه بازار کسب و کار ضمن ابراز خوشایندی از کسب این مجوز در گفتگو با خبرنگار این روزنامه گفت: امیدواریم مدیران ارشد دو استان و همه کسانی که دستی بر کار دارند حمایت های لازم  را از مطبوعات مستقل استانی صورت دهند.

    وی در پایان ضمن تبریک این موفقیت به اهالی رسانه استان گلستان و خراسان شمالی افزود: از همکاری بی شائبه دکتر منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی و دکتر پاک آیین نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات کشور و کلیه افرادی که در این مسیر ما را یاری نمودند کمال تشکر را داریم.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *