×
×

مدير كل شيلات گلستان
تشکیل‌کمیته‌اجرایی تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌شیلات،وزارت‌تعاون،استانداری

  • کد نوشته: 27180
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۵
  • ۰
  • به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان مهندس سيد جواد قدس علوي در جلسه بررسي مفاد و چگونگي اجرايي شدن اين تفاهم نامه سه جانبه تصريح كرد: جهت شفاف سازي موضوعات اين تفاهم نامه از جمله ميزان و نوع تسهيلات، شرايط جذب و شرايط متقاضيان اخذ اين تسهيلات، نشست هايي برگزار مي گردد و به زودي با تدوين دستورالعمل اجرايي روند اجراي اين تفاهم نامه كليد مي خورد.
    تشکیل‌کمیته‌اجرایی تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌شیلات،وزارت‌تعاون،استانداری
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر کل شیلات گلستان گفت: در راستای اجرای تفاهم نامه سه جانبه سازمان شیلات ایران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری گلستان، که در خصوص رشد و توسعه تولید در بخ شیلات و صنعت آبزی پروری استان منعقد گردید، کمیته ای متشکل از کارشناسان، جهت پیگیری و اجرای مصوبات این تفاهم نامه تشکیل می شود.

    تشکیل‌کمیته‌اجرایی تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌شیلات،وزارت‌تعاون،استانداری
    تشکیل‌کمیته‌اجرایی تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌شیلات،وزارت‌تعاون،استانداری
    تشکیل‌کمیته‌اجرایی تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌شیلات،وزارت‌تعاون،استانداری

    به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان مهندس سید جواد قدس علوی در جلسه بررسی مفاد و چگونگی اجرایی شدن این تفاهم نامه سه جانبه تصریح کرد: جهت شفاف سازی موضوعات این تفاهم نامه از جمله میزان و نوع تسهیلات، شرایط جذب و شرایط متقاضیان اخذ این تسهیلات، نشست هایی برگزار می گردد و به زودی با تدوین دستورالعمل اجرایی روند اجرای   این تفاهم نامه کلید می خورد.

    وی افزود: طبق نظر دکتر حق شناس استاندار گلستان و سیاست های شیلات، اولویت انتخاب سرمایه گذاران، متقاضیان بومی هستند و چنانچه هر یک از تعاونی ها یا اشخاص بومی توانایی و شرایط این سرمایه گذاری را داشته باشند یقینا اولویت با این افراد است.

    وی با توجه به مصوب شدن ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات تلفیقی (وام روستایی و منابع در اختیار بانک)در خصوص پیگیری مصوبات این جلسه خاطر نشان کرد: براساس مصوبات این جلسه مقرر گردید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، شرایط و جزئیات تسهیلات ۴۰۰۰ میلیارد ریالی، نحوه تخصیص منابع و تامین اعتبار تسهیلاتی، روش تامین (جزئیات و فرایندها) را از وزارت متبوع خود پیگیری نماید.

    مهندس قدس علوی گفت: شرایط تامین و تخصیص اعتبار تسهیلاتی ۶۰۰۰ میلیارد ریالی نیز به منظور اجرایی شدن، از سوی شیلات استان و استانداری گلستان در حال بررسی است که امیدواریم به زودی فرایند جذب این تسهیلات و اعطا به سرمایه گذاران متقاضی آغاز گردد.

    وی نقش زنجیره تولید را در این تفاهم نامه پررنگ دانست و اذعان داشت: در این تفاهم نامه یک نگاه کلی به صنعت میگو و خاویاری وجود دارد که با اجرایی شدن آن کل مجموعه زنجیره تولید مورد حمایت قرار می گیرد.

    مدیر کل شیلات گلستان در پایان با اشاره به اهمیت بعد زمانی اجرای تفاهم نامه سه جانبه شیلات، وزارت تعاون و استانداری گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا هر چه سریعتر و در کمترین زمان این تفاهم نامه وارد فاز اجرایی گردد.

    گفتنی است جلسه بررسی مفاد و چگونگی اجرایی شدن تفاهم نامه سه جانبه سازمان شیلات، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری گلستان با حضور مدیر کل و کارشناسان شیلات استان، مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل شرکت شهرک های کشاورزی استان، مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری و مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان برگرار شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *