×
×

نمی‌خریم و نمی‌خوریم اما
سفره‌های خودتان راباسفره مردم مقایسه نکنید

  • کد نوشته: 27191
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۵
  • ۰
  • شما‌ها که عرضه کنترل گرانی و وضعیت اسفناک قیمت مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات ومیوه و همچنین کمبود محسوس آن را ندارید چرا نمک به زخم مردم شهید داده و امتحان پس داده در دوران دفاع مقدس هشت ساله می‌پاشید؟
    سفره‌های خودتان راباسفره مردم مقایسه نکنید
  • تبلیغ هدفمند

    نمک به زخم مردم نپاشید، سفره‌های خودتان را با سفره مردم مقایسه نکنید، معاون وزارت صمت ویکی از کارشناسان سیما طی توصیه‌هایی از روی شکم سیری خطاب به مردم می‌گویند به داشته‌هایمان قانع باشیم و وقتی اجناس و قیمت مایحتاجتمان گران است: خرید نکنید و نخورید!!!

    سفره‌های خودتان راباسفره مردم مقایسه نکنید

     علیرضا کیهان‌پور: جناب قبادی و خانم کارشناس سیما اولا داشته‌های ما چیست که قناعت کنیم؟ثانیا چه زمانی بخریم که بتوانیم بخوریم؟

    شما‌ها که عرضه کنترل گرانی و وضعیت اسفناک قیمت مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات ومیوه و همچنین کمبود محسوس آن را ندارید چرا نمک به زخم مردم شهید داده و امتحان پس داده در دوران دفاع مقدس هشت ساله می‌پاشید؟

    لطفا سفره‌های خودتان را با سفره اکثریت مردم مقایسه نکنید که گناهی نابخشودنی است.

    امثال شما می‌توانید هم به داشته هایتان قانع باشید وهم پول بپاشید و خرید کنید اما بیائید قول و قراری هم با مردم بگذارید شما بخرید چون می‌توانید بخرید اما لطفا مثل دیگران نخورید تا بازار قیمت‌ها تنظیم وبالانس اخلاقی شود.

    مردم رشید ایران ثابت کرده‌اند سختی‌ها، مشکلات و آثار مخرب تحریم‌های ضد انسانی استکبار جهانی را تحمل کرده و خواهند کرد اما تبعیض وبی کفایتی برخی مدیران کارنابلد که سفره بی رمق مردم را به استهزاء گرفته و مسوول تامین و تنظیم بازار حداقل‌های غذایی مورد نیاز جامعه را برعهده دارند وبابت این مسوولیت‌های اداری از بیت المال حقوق گرفته و ارتزاق می‌کنند را هرگز نمی‌بخشند.

     جناب قبادی معاون محترم صمت که توصیه به عدم خرید ونخوردن مواد غذایی به مردم را در رسانه ملی مطرح می‌کنید آیا می‌دانید که یک ماهی آزاد دو کیلویی دریای خزر را به قیمت حدود هشت میلیون تومان در بازار ماهی فروشان شمال کشور چوب فروش توسط سماکان به آن نواخته شد که واقعا موجب تاسف و واکاوی جامعه شناختی و بازار شناسی است.

    نویسنده: علیرضا کیهان‌پور
    منبع: اکوپرشین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *