×
×

دبیر کمیته برنامه‌ریزی شیروان
تخصیص اعتبار۴۰۰میلیاردریالی به شیروان

  • کد نوشته: 27204
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین ایرنا علی اکبر حسین زاده روز دوشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شیروان اظهار داشت: از محل کمیته برنامه ریزی ۳۹۸ میلیارد ریال برای این شهرستان اختصاص یافت که ۱۸۶ میلیارد ریال آن تخصیص داده شد و از محل اعتبارات استانی هم ۳۶۰ میلیارد ریال مصوب شده بود که ۲۱۶ میلیارد ریال تخصیص پیدا کرد.
    تخصیص اعتبار۴۰۰میلیاردریالی به شیروان
  • تبلیغ هدفمند

    دبیر کمیته برنامه‌ریزی شیروان گفت: امسال ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص داده شده بود که ۴۰۰ میلیارد ریال آن تاکنون تخصیص یافته است.

    تخصیص اعتبار۴۰۰میلیاردریالی به شیروان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین ایرنا علی اکبر حسین زاده روز دوشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شیروان اظهار داشت: از محل کمیته برنامه ریزی ۳۹۸ میلیارد ریال برای این شهرستان اختصاص یافت که ۱۸۶ میلیارد ریال آن تخصیص داده شد و از محل اعتبارات استانی هم ۳۶۰ میلیارد ریال مصوب شده بود که ۲۱۶ میلیارد ریال تخصیص پیدا کرد.

    وی گفت: از مجموع کل اعتبارات تخصیص یافته، ۷۴ میلیارد ریال آن از  محل اعتبارات سفر رهبری و ۱۶۰ میلیارد ریال دیگر از محل نفت و توازن استانی بود.

    وی گفت: در سفر استاندار خراسان شمالی به این شهرستان هم ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که حدود ۵۰ درصد آن تخصیص داده شده است.

    سرپرست فرمانداری شیروان هم گفت: از محل اعتبارات ارزش افزوده ۶۰۰ میلیون ریال برای آبرسانی سیار عشایر شهرستان نیاز است که باید مصوب شود.

    علی ذوالفقاری با تاکید بر آبرسانی به شهرک گلیان اظهار داشت: انجام طرح و اتمام آن باید توسط مدیر مربوطه به خوبی صورت گیرد زیراکه در بازیدهای انجام شده اعتبارات برای آن در نظر گرفته شده، اما اقدام اساسی از سوی اداره آب و فاضلاب انجام نشده که موجب گلایه مندی مردم  شده است.

    وی درخصوص سینمای پردیس شیروان گفت: این طرح با ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی تاکنون هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات شهرداری برای آن هزینه شده است.

    شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *