×
×

انتخاب هنرمندخراسان شمالی بعنوان بهترین کارگردان جشنواره فیلم آیات

  • کد نوشته: 27212
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین معاون امور هنری و سینمایی این اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این جشنواره در بخش‌های کوتاه داستانی، کوتاه مستند، پویانمایی و نماهنگ از سوی انجمن سینمای جوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و با همکاری اداره کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
    انتخاب هنرمندخراسان شمالی بعنوان بهترین کارگردان جشنواره فیلم آیات
  • تبلیغ هدفمند

    احسان کمالی هنرمند خراسان شمالی در سومین جشنواره ملی فیلم آیات توانست با  فیلم «قارلاواج»  بهترین کارگردانی  بخش مستند را از آن خود کند.

    انتخاب هنرمندخراسان شمالی بعنوان بهترین کارگردان جشنواره فیلم آیات

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین معاون امور هنری و سینمایی این اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این جشنواره در بخش‌های کوتاه داستانی، کوتاه مستند، پویانمایی و نماهنگ از سوی انجمن سینمای جوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و با همکاری اداره کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

    ابوالحسن حیدری گفت: احسان کمالی توانست در بخش مستند این جشنواره با  فیلم قارلاواج خوش بدرخشد.

    وی افزود: این جشنواره در راستای  تقویت سینمای ملی از طریق مفاهیم اسلامی با استفاده از آیات قرآن و احادیث ائمه معصومین(ع)، ترویج اخلاق و ارزش‌های اسلامی، تحکیم مبانی خانواده و تعمیم فرهنگ دینی و دفاع مقدس، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان ابزاری کارآمد برای توسعه معارف دینی و برداشت تصویری از ژرفای مفاهیم غنی قرآن مجید برگزار شد.

    وی در ادامه گفت: در آیین پایانی این جشنواره که  بیست و سوم  اسفند ماه با حضور وزیر فرهنگ در سالن همایش های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار  شد، و از برگزیدگان نیز تقدیر شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *