×
×

پیروزی اترک برنفت امیدیه

  • کد نوشته: 27219
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، در این دیدار که عصر امروز دوشنبه در استادیوم شادروان تختی شهر بجنورد برگزار شد، تیم اترک خراسان شمالی میزبان این مسابقه توانست در ۹۰ دقیقه زمان قانونی این بازی بر مهمان خود نفت امیدیه خوزستان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد .
    پیروزی اترک برنفت امیدیه
  • تبلیغ هدفمند

    هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در بجنورد با پیروزی تیم فوتبال اترک خراسان شمالی بر نفت امیدیه خوزستان به پایان رسید.

    پیروزی اترک برنفت امیدیه

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، در این دیدار که عصر روز دوشنبه در استادیوم شادروان تختی شهر بجنورد برگزار شد، تیم اترک خراسان شمالی میزبان  این مسابقه توانست در ۹۰ دقیقه زمان قانونی این بازی بر مهمان خود نفت امیدیه خوزستان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد .


    تک گل این دیدار را امیرحسین طالب نژاد بازیکن تیم اترک خراسان شمالی در دقیقه ۴۰ و نیمه نخست این بازی به ثمر رساند.
    تیم فوتبال دسته دومی اترک خراسان شمالی تنها نماینده این استان در رقابت های سطح یک فوتبال باشگاههای ایران با کسب سه امتیاز این دیدار ۱۹ امتیازی شد و در رده چهارم جدول ۱۴ تیمی  جای گرفت و امیدیه خوزستان نیز با وجود باخت در این دیدار و یک بازی کمتر از ۱۱ بازی با کسب ۲۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

    اترک خراسان شمالی تاکنون در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور، ۱۳ بار به میدان رفت که حاصل آن  چهار برد، هفت تساوی و دو شکست وکسب ۱۹ امتیاز بود.
    رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در دو گروه ۱۴ تیمی در حال انجام است به طوری که در گروه الف تیم علم و ادب تبریز با ۲۳ امتیاز و در گروه ب مس شهر بابک کرمان با ۲۶ امتیاز صدر نشین هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *