×
×

شهردار اسفراین
استقبال بهاراسفراین باکاشت۳۰۰هزار بوته گل

  • کد نوشته: 27250
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین محسن لعل قادری روز سه شنبه به ایرنا اظهار داشت: تا کنون بخشی از گلکاری میادین و بلوارهای سطح شهر انجام شده است و به علت شرایط نامساعد جوی و برودت هوا، گلکاری سایر میادین سطح شهر تا پایان هفته انجام می شود.
    استقبال بهاراسفراین باکاشت۳۰۰هزار بوته گل
  • تبلیغ هدفمند

    شهردار اسفراین گفت: این شهر خراسان شمالی امسال با کاشت ۳۰۰ هزار بوته گل بهاری گلدانی و نشائی در میادین و بلوارها به استقبال بهار ۱۴۰۰ رفت.

    استقبال بهاراسفراین باکاشت۳۰۰هزار بوته گل

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محسن لعل قادری روز سه شنبه به ایرنا اظهار داشت: تا کنون بخشی از گلکاری میادین و بلوارهای سطح شهر انجام شده است و به علت شرایط نامساعد جوی و برودت هوا، گلکاری سایر میادین سطح شهر تا پایان هفته انجام می شود.

     وی افزود: شب بو ، بنفشه ، میمونی ، همیشه بهار و اطلسی از جمله گلهایی است  که برای فضا سازی بهاری سطح شهر به کار رفته و ۲ هزار و ۵۰۰  گل محمدی نیز در حاشیه پارک خطی مدافعین سلامت کاشته شده است.

    شهردار اسفراین گفت: امسال با تدارک و برنامه ریزی مناسب شهرداری اسفراین، ۹۰ درصد گلهای مورد استفاده در میادین و بلوارهای سطح شهر برای طرح استقبال از بهار۱۴۰۰ در گلخانه ها و خزانه گل شهرداری تولید شده است.

    شهر ۶۰ هزار اسفراین مرکز شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

    این شهر در مسیر اصلی خراسان شمالی به استان های مرکزی و جنوب شرقی کشور واقع است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *