×
×

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد
استقرارآتش‌نشانان در ٢٧نقطه مشهد

  • کد نوشته: 27298
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، آتشپاد مسعود ظهوریان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آتش‌نشانی مشهد ضمن هماهنگی با تمام دستگاههای متولی، علاوه بر آماده باش تمامی ایستگاههای آتش‌نشانی و حوزه‌های فرماندهی و ستادی شهر مشهد، مراکز تجمع احتمالی شهروندان را شناسایی کرده و آتش نشانان به همراه ۳۰ خودروی سبک و سنگین عملیاتی در حوزه اطفای حریق و امداد و نجات و موتور سیکلتهای سیار آتش نشانی در این مکانها از عصر امروز مستقر شدند.
    استقرارآتش‌نشانان در ٢٧نقطه مشهد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: بیش از ۱۰۰ آتش‌نشان به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری در ۲۷ نقطه این شهر که معمولا در آنها تجمع صورت می‌گیرد مستقر شدند.

    استقرارآتش‌نشانان در ٢٧نقطه مشهد
    استقرارآتش‌نشانان در ٢٧نقطه مشهد
    استقرارآتش‌نشانان در ٢٧نقطه مشهد

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، آتشپاد مسعود ظهوریان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آتش‌نشانی مشهد ضمن هماهنگی با تمام دستگاههای متولی، علاوه بر آماده باش تمامی ایستگاههای آتش‌نشانی و حوزه‌های فرماندهی و ستادی شهر مشهد، مراکز تجمع احتمالی شهروندان را شناسایی کرده و آتش نشانان به همراه ۳۰ خودروی سبک و سنگین عملیاتی در حوزه اطفای حریق و امداد و نجات و موتور سیکلتهای سیار آتش نشانی در این مکانها از عصر امروز مستقر شدند.

    وی اضافه کرد: در چهارشنبه سوری سال گذشته ۲۲ مورد حادثه در مشهد رخ داد که چهار مجروح در این حوادث به ثبت رسید.

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون نیز چهار ماموریت مربوط به چهارشنبه سوری اعلام شد که هفت مجروح در پی داشت.

    ظهوریان افزود: هدف سازمان آتش‌نشانی جلوگیری از برگزاری مراسم شب چهارشنبه سوری نیست، حفظ ایمنی و جلوگیری از خطر مد نظر است و  امیدواریم شهروندان با توجه به بحث شیوع کرونا با جلوگیری از حضور فرزندانشان در معابر و رعایت خود قرنطینگی موجب کاهش خسارات شوند.

    هزار و ٨٠٠ آتش نشان در ۵٣ ایستگاه در شهر مشهد خدمت‌رسانی می کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *