×
×

فرمانده نیروی انتظامی شیروان
کاهش۸۲درصدی تصادفات برون شهری درشیروان

  • کد نوشته: 27308
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا سرهنگ محمد روهنا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران شیروان اظهار داشت: امسال ۱۴ مورد تصادفات برون شهری منجر به فوت به وقوع پیوست که بر اثر ن ۱۷ نفر فوت کردند.
    کاهش۸۲درصدی تصادفات برون شهری درشیروان
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده نیروی انتظامی شیروان گفت: تصادفات برون شهری این شهرستان خراسان شمالی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۸۲ درصد کاهش یافت.

    کاهش۸۲درصدی تصادفات برون شهری درشیروان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا سرهنگ محمد روهنا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران شیروان اظهار داشت: امسال ۱۴ مورد تصادفات برون شهری منجر به فوت به وقوع پیوست که بر اثر ن ۱۷ نفر فوت کردند.

    وی گفت: میزان وقوع تصادفات برون شهری منجر به فوت سال گذشته ۲۳ مورد بود که بر اثر آن ۲۷ نفر فوت کردند.

    روهنا افزود: همچنین امسال ۹۱ درصد از پرونده های  پلیس فتا منجر به کشف شده است که بیشترین آن مربوط به برداشت غیرمجاز اینترنتی است.

    فرمانده نیروی انتظامی شیروان در ادامه گفت: در چند روز اخیر بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ قلم انواع مواد محترقه در این شهرستان کشف شد که در این ارتباط هشت نفر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

    وی با اشار به افزایش کشف پنج درصدی مواد محترقه امسال نسبت به سال قبل اظهار داشت: منع تردد شبانه از ساعت۲۱ تا سه صبح اجرا می شود که با متخلفان حتما اعمال قانون خواهد شد.

    وی در خصوص افزایش پنج درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان شیروان گفت: سال گذشته ۱۹۷ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان کشف شد که این میزان امسال ۲۰۷ کیلوگرم بوده است.

    وی همچنین از کشف هزار و ۵۷۰ نخ سیگار در سال جاری خبر داد که این میزان در مقایسه با پارسال که ۶۴۷ نخ بود، ۱۴۲ درصد افزایش دارد.

    روهنا افزود: همچنین کشفیات سرقت ها نسبت به سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است که بیشترین آن سرقت های خرد، اماکن و سایر بوده است و به شهروندان توصیه می شود در نگه داشتن اماکن، باغات، ساختمان های در حال احداث تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

    شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *