×
×

عرضه مرغ بیش ازنیازمصرف

  • کد نوشته: 27312
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین رضا مجیدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در ۲ ماه اخیر ۱۹ تن گوشت مرغ منجمد وارد بازار شد که در برخی روزها گوشت مرغ گرم ۱۵ تن هم توزیع شد.
    عرضه مرغ بیش ازنیازمصرف
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: مصرف روزانه گوشت مرغ شهرستان هفت تن است اما هم اکنون ۱۴ تن توزیع می‌شود که بیش از نیاز مردم این خطه است.

    عرضه مرغ بیش ازنیازمصرف

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین رضا مجیدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در ۲ ماه اخیر ۱۹ تن گوشت مرغ منجمد وارد بازار شد که در برخی روزها گوشت مرغ گرم ۱۵ تن هم توزیع شد.

     ظرفیت تولید مرغ شهرستان شیروان در هر دوره ۴۵ روزه یک میلیون و ۳۴۳ هزار قطعه است.

    در این شهرستان  ۵۰ واحد مرغ گوشتی با ظرفیت ۶ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۱۴۳ قطعه در سال فعال است.

     رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان در ادامه با اشاره به توزیع سایر کالاهای اساسی در این شهرستان اظهار داشت: امسال همچنین ۵۹ تن روغن مایع و جامد، ۱۳۷ تن شکر، ۱۱ هزار و ۷۰۰تن روغن صنوف برای قنادی ها، فطیرپزی ها، رستوران ها، ۴۰ تن برنج هندی و ۲۲ تن برنج پاکستانی به بازار عرضه شده است.

    وی گفت: همچنین در این مدت توسط بازرسان این اداره بیش از هزار و ۹۲ مورد بازرسی در ۲ شیفت کاری از اصناف صورت گرفته است که ۷۴ مورد تخلف به ارزش بیش از ۸۰ میلیون  ریال کشف شده است.

    به گفته مجید زعفرانیه مسئول بازرسی اتاق اصناف شیروان اینک قیمت هرکیلوگرم مرغ مصوب ستاد تنظیم بازار ۲۱۸ هزار ریال، شکر ۷۶ هزار ریال و برنج پاکستانی کیسه ای یک میلیون و ۹۸۰ هزار ریال است.

     شهرستان شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی چهار هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *