×
×

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی
هرنوع تبلیغات زودهنگام شوراهاغیرقانونی است

  • کد نوشته: 27324
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، احمد برادران روز سه شنبه در حاشیه بازدید از محل ثبت نام داوطلبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر های خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگاران افزود : اگرچه تاکنون گزارش مستندی از تبلیغات زودهنگام داوطلبان ثبت نامی شوراهای اسلامی شهر در این استان به ستاد انتخابات گزارش نشده است، ولی در صورت ارایه گزارش برابر با قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.
    هرنوع تبلیغات زودهنگام شوراهاغیرقانونی است
  • تبلیغ هدفمند

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: تبلیغات زودهنگام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر حتی در فضای مجازی غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می شود.

    هرنوع تبلیغات زودهنگام شوراهاغیرقانونی است

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، احمد برادران  روز سه شنبه در حاشیه بازدید از محل ثبت نام داوطلبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر های خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگاران افزود : اگرچه تاکنون گزارش مستندی از تبلیغات زودهنگام داوطلبان ثبت نامی شوراهای اسلامی شهر در این استان به ستاد انتخابات گزارش نشده است، ولی در صورت ارایه گزارش برابر با قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.


    وی اضافه کرد : برگزاری هرگونه تجمع برای تبلیغات در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، حتی در زمان شروع تبلیغات قانونی نیز تخلف محسوب می شود و در صورت تخلف باید در برابر قانون پاسخگو باشند.
    تبلیغات داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای خراسان شمالی از مدت ها قبل در فضای مجازی و دورهمی های خانوادگی و  دوستانه و گاها حزبی و سیاسی  با وجود همه گیری کرونا به طور غیر رسمی شروع شد و با آغاز نامنویسی داوطلبان از ۲۰ اسفندماه تاکنون شدت بیشتری به خود گرفت به طوری که طرفداران دو نفر از داوطلبان شوراهای شهربجنورد در روزهای اخیر با در دست داشتن پلاکاردهای حمایتی داوطلب مد نظرشان را تا درب فرمانداری این شهرستان همراهی کردند.
    عدم حدنصاب داوطلبان در سه شهر خراسان شمالی 
     معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی استقبال داوطلبان شوراهای اسلامی شهر را در این استان رضایت بخش اعلام کرد و اظهارداشت : براساس آخرین آمار تا ظهر روز ( ۲۶ اسفند )  در مجموع تاکنون ۵۳۵ نفر ثبت نام کردند که مدارک ۴۶۴ نفر  به تایید نهایی رسید.
     برادران اظهارداشت : تاکنون  داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرهای « ایور»، «قاضی» و « لوجعلی» به ترتیب در شهرستان های گرمه، مانه و سملقان و شیروان به حدنصاب لازم نرسید و احتمال می رود در ساعات پایانی تعداد داوطلبان این شهرها نیز به حد نصاب برسد.
    رییس ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان شمالی از داوطلبان خواست تا نسبت به ثبت نام در این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی اقدام کنند و توصیه کرد تا در حد مقدور این نامنویسی به صورت الکترونیکی انجام شود.
    ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر که از ۲۰ اسفندماه شروع شد تا ساعت ۱۶عصر ۲۶ اسفند ادامه خواهد داشت و طبق اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور زمان نامنویسی تمدید نخواهد شد و براساس قانون شهرهایی که داوطلبان آنها به حد نصاب حداقل دو برابر کرسی عضویت شوراها نرسید، استانداران به نمایندگی به عنوان قائم مقام شوراها از سوی وزارت کشور این سمت را بر عهده می گیرند که یکی از وظایف قائم مقام نیز انتصاب شهردار این شهرها و تصویب لایحه بودجه و نظارت بر عملکرد شهردار است.

    مردم شهرهای این استان باید در ۲۸ خردادماه سال آینده از بین داوطلبان شورای شهر ۲۰۷ نفر را به عنوان اعضای اصلی و علی البدل در این نهاد مردمی انتخاب کنند.

    انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در استان خراسان شمالی نیز برگزار خواهد شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *