×
×

رییس شورای شهر گرگان
تصویب بودجه۱۰هزار میلیاردی سال آینده شهرداری

  • کد نوشته: 27366
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سیدمحمد مرتضوی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: بر اساس این لایحه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل فروش املاک و مستغلات، سه هزار میلیارد ریال از محل سرمایه گذاری در بخش های مختلف شهری و گردشگری و چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و فروش تراکم تامین و در اختیار شهرداری گرگان قرار می گیرد .
    تصویب بودجه۱۰هزار میلیاردی سال آینده شهرداری
  • تبلیغ هدفمند

    رییس شورای شهر گرگان با اشاره به تصویب لایحه بودجه ۱۰ هزار میلیارد ریالی شهرداری گرگان در صحن پارلمان شهری برای سال آینده گفت که چهار هزار میلیارد ریال از این اعتبار صرف هزینه جاری این نهاد می‌شود.

    تصویب بودجه۱۰هزار میلیاردی سال آینده شهرداری

    تصویب بودجه۱۰هزار میلیاردی سال آینده شهرداری
    تصویب بودجه۱۰هزار میلیاردی سال آینده شهرداری

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سیدمحمد مرتضوی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: بر اساس این لایحه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل فروش املاک و مستغلات، سه هزار میلیارد ریال از محل سرمایه گذاری در بخش های مختلف شهری و گردشگری و چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و فروش تراکم تامین و در اختیار شهرداری گرگان قرار می گیرد .

    وی افزود : بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری گرگان نسبت به بودجه امسال ۶۷ درصد بیشتر شد.

    مرتضوی ادامه داد : بودجه ۶ هزار میلیارد ریالی امسال شهرداری گرگان به طور کامل محقق شده و بر اساس لایحه متمم بودجه سال ۹۹ احتمال افزایش ۵۰۰ تا هزار میلیارد ریالی درآمدهای امسال شهرداری گرگان در روزهای پایانی سال دور از ذهن نیست.

    رییس شورای شهر گرگان گفت که ۶۰ درصد بودجه ۱۰ هزار میلیارد ریالی سال آینده شهرداری گرگان برای پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری اختصاص خواهد یافت.

    شهردار گرگان هم در خصوص ویژگی های بودجه سال آینده این نهاد گفت: توجه به محلات و رفع مشکلات و معضلات آن‌ها در بخش کالبدی از جمله اولویت‌های این بودجه است .

    عبدالرضا دادبود بیان داشت: توجه به آسفالت معابر، توسعه شبکه جمع آوری آب‌های سطحی، احیای بافت تاریخی شهر گرگان و همچنین توسعه سرمایه‌گذاری شهر از جمله موارد ویژه پیش بینی شده در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری گرگان است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *