×
×

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان البرز
توزیع ۳۰۰تن مرغ دراستان

  • کد نوشته: 27412
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، رحمت اله شفایی افزود: در نشست هماهنگی که صبح امروز در تهران با معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور برگزار شد، مقرر شد روزانه ۳۰۰ تن گوشت مرغ منجمد به این استان اختصاص و با قیمت تنظیم بازار در صنوف مربوطه عرضه شود.
    توزیع ۳۰۰تن مرغ دراستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر شرکت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان البرز اعلام کرد که توزیع روزانه ۳۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در واحدهای صنفی این استان آغاز شد.

    توزیع ۳۰۰تن مرغ دراستان
    توزیع ۳۰۰تن مرغ دراستان
    توزیع ۳۰۰تن مرغ دراستان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، رحمت اله شفایی افزود: در نشست هماهنگی که صبح امروز در تهران با معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور برگزار شد، مقرر شد روزانه ۳۰۰ تن گوشت مرغ منجمد به این استان اختصاص و با قیمت تنظیم بازار در صنوف مربوطه عرضه شود.

    وی اظهار داشت: گوشت مرغ منجمد قرار است با قیمت کیلویی ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در بیش از ۳۰۰ واحد صنفی مرغ فروشی استان و فروشگاه ها عرضه شود.

    وی گفت: تا پایان تعطیلات نوروزی توزیع مرغ منجمد ادامه می یابد.

    شفایی با بیان اینکه توزیع گوشت مرغ منجمد در استان تهران همزمان با البرز آغاز شده، اجرای این طرح را مسکنی برای کاهش التهاب بازار مرغ گرم دانست.

    وی یادآور شد که قرار است سهمیه ای نیز برای فروشگاه های زنجیره ای نیز اختصاص یابد.

    کمبود ناوگان سردخانه دار مشکل اساسی در حمل مرغ منجمد

    رییس اتحادیه سوپرمارکت داران کرج نیز در خصوص توزیع گوشت مرغ منجمد به خبرنگار ایرنا گفت: نخستین محموله ۳۰ تنی در حال تخلیه است و دومین محموله ۳۰ تنی نیز در راه استان بوده و ماشین حمل سومین محموله نیز به میزان ۲۵ تن در نوبت بارگیری می باشد.

    علی عیوضی افزود: از ۳۰۰ تن گوشت مرغ منجمد اختصاص یافته به استان، ۱۰۰ تن به شهرستان کرج اختصاص دارد و از حدود ۳۰۰ واحد صنفی اختصاص یافته برای توزیع این فراورده ۱۵۰ واحد در کرج مستقر می باشد.

    وی یکی از اصلی ترین مشکلات برای حمل و توزیع مرغ منجمد را ناوگان باربری دانست و اظهار داشت: سردخانه های مورد نظر در استان تهران واقع هستند و هم اکنون به دلیل اجرای طرح توزیع مرغ منجمد شاهد ازدحام بیش از حد ناوگان حمل و نقل سردخانه دار در سردخانه ها برای بارگیری هستیم.

    عیوضی یکی از مهمترین و اساسی ترین مشکلات را در اجرای این طرح کمبود ناوگان سردخانه دار دانست.

    وی ابراز خوشحالی کرد که با مدیریت و اقدام به موقع تمامی ملزومات شب عید در بازار موجود و به صورت مرتب در حال رصد وضعیت بازار هستیم و از هر عاملی که باعث تنش و برهم خوردن آرامش بازار شب عید شود جلوگیری می شود.

    رییس اتحادیه سوپرمارکت داران کرج یادآور شد که توزیع سبد کالای تنظیم بازار محلات کم برخوردار در اولویت بوده و در توزیع عادلانه سبد کالا از هیچ کوششی دریع نمی کنیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *