×
×

ثبت دومین مبتلابه کرونای انگلیسی

  • کد نوشته: 27446
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی متکی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت : این فرد مبتلا از اعضای خانواده نخستین مبتلا به کرونای انگلیسی در گرگان است و باتوجه به آزمایشات صورت گرفته، ابتلای وی به این ویروس محرز شده است.
    ثبت دومین مبتلابه کرونای انگلیسی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از شناسایی و ثبت دومین مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در گرگان خبر داد و گفت: این بیمار هم‌اکنون در مراکز درمانی تحت نظارت و درمان قرار دارد.

    ثبت دومین مبتلابه کرونای انگلیسی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی متکی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت : این فرد مبتلا از اعضای خانواده نخستین مبتلا به کرونای انگلیسی در گرگان است و باتوجه به آزمایشات صورت گرفته، ابتلای وی به این ویروس محرز شده است. 

    به گفته وی، هم اکنون سایر اعضای خانواده این بیماران در قرنطینه قرار دارند.

    چهار روز پیش نخستین مورد ابتلا به کرونای انگلیسی با مثبت‌شدن تست تشخیصی بیمار ۵۷ ساله در گرگان به ثبت رسید.

    به گفته کارشناسان حوزه بهداشت و درمان، ویروس جهش‌یافته انگلیسی بسیار سرایت‌پذیر است و افراد با سن پایین را هم مبتلا می‌کند و تنها راه مقابله با آن رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز امروز در گزارشی به رسانه‌ها اعلام کرد که هم اکنون شهرهای گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، آق قلا، بندرگز، بندرترکمن، علی آبادکتول، کردکوی، کلاله، گالیکش و مینودشت، در وضعیت زرد و رامیان، گمیشان و مراوه‌تپه آبی هستند.

    به گفته دکتر عبدالرضا فاضل هم اکنون ۲۴۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که از این تعداد ۴۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند که ۲۸ بیمار با استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی ادامه حیات می‌دهند.

    وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی گروه‌های مختلف مردم گلستان بویژه در ایام تعطیلات نوروزی افزود: خطر انتشار ویروس کرونا در دورهمی‌ها و تجمعات بیشتر است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *