×
×

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی
نقش مهم مدیران در توسعه

  • کد نوشته: 27484
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا احمد برادران روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار اسفراین اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی تاکنون دستاوردهای فراوانی داشته به طوری که به رغم تمام دسیسه های دشمنان هر روز به اقتدار نظام افزوده شده است.
    نقش مهم مدیران در توسعه
  • تبلیغ هدفمند

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران توانمند نقش مهمی در توسعه استان دارند و تعامل آنها با نخبگان و دیگر اقشار مختلف در آبادانی و پیشرفت این خطه بسیار موثر خواهد بود.

    نقش مهم مدیران در توسعه

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا  احمد برادران روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار اسفراین اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی تاکنون دستاوردهای فراوانی داشته به طوری که به رغم تمام دسیسه های دشمنان هر روز به اقتدار نظام افزوده شده است.

    وی با تاکید بر ارائه خدمات بی نظیر نظام در حوزه های مختلف، افزود: در حوزه گازرسانی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای گاز بهره مند شدند و مدارس خشتی و گلی حذف و بخاری های نفتی غیر استاندارد بیش هزار و ۳۴۰  کلاس درس جمع آوری شد.

    برادران گفت: ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی یکی از حربه های دشمن  است و به همین دلیل باید خدمات و دستاوردهای انجام شده در عرصه های مختلف به مردم معرفی شود زیراکه بیان دستاوردها نوعی دفاع از نظام است.

    وی شهرستان اسفراین را دارای ظرفیت و پتانسیل های بالا در حوزه های صنعت، کشاورزی ،گردشگری و معادن دانست و گفت: استفاده از ظرفیت های این شهرستان و استفاده از نخبگان در تحول و توسعه مورد تاکید است.

    در این آیین از خدمات طاهر رستمی فرماندار سابق اسفراین قدردانی و مهدی کرامتی به عنوان فرماندار جدید اسفراین معرفی شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *