×
×

امام جمعه موقت سمنان
تبلیغات‌منفی‌دشمن نشانه‌عظمت‌دستاوردهای ایران است

  • کد نوشته: 27594
  • ۱۳۹۹-۱۲-۳۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر تاکید کرد: دشمنان تمام بوق های تبلیغاتی خود را به کار گرفتند تا مشکلات کوچک اقتصادی در ایران را چنان بزرگ کنند که گویی در ۴٠ سال گذشته هیچ مساله و پیشرفتی رخ نداده است.
    تبلیغات‌منفی‌دشمن نشانه‌عظمت‌دستاوردهای ایران است
  • تبلیغ هدفمند

     امام جمعه موقت سمنان گفت: تبلیغات پرهیاهوی دشمنان نشانه استیصال آنان در برابر عظمت دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است، ولی تاثیری در حرکت نظام ندارد.

    تبلیغات‌منفی‌دشمن نشانه‌عظمت‌دستاوردهای ایران است
    تبلیغات‌منفی‌دشمن نشانه‌عظمت‌دستاوردهای ایران است
    تبلیغات‌منفی‌دشمن نشانه‌عظمت‌دستاوردهای ایران است

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر تاکید کرد: دشمنان تمام بوق های تبلیغاتی خود را به کار گرفتند تا مشکلات کوچک اقتصادی در ایران را چنان بزرگ کنند که گویی در ۴٠ سال گذشته هیچ مساله و پیشرفتی رخ نداده است. 

    وی با اشاره به اینکه قدرت سیاسی و پیشرفت ایران نه تنها باعث توسعه داخلی بلکه دلگرمی برای ملتهای آزاده دنیا است گفت: دستاوردهای نظامی ایران به گونه ای است که پهپاد ایرانی یکساعت و ۴٠ دقیقه بالای ناو آمریکایی می چرخد و آنان جرات ندارند حتی یک گلوله به آن شلیک کنند.

    عبدوس با تاکید بر لزوم بازگویی گام‌های توسعه کشور در زمینه های مختلف یادآور شد: آنها که گذشته را دیدند، شرایطی که نظامیان اسرائیلی بر شاه پهلوی تسلط داشتند برای جوانان شرایط آن زمان را بازگو کنند. 

    امام جمعه موقت سمنان گفت: ایران کنونی به مرحله ای از قدرت دست‌یافته است که ابرقدرتها امروز با شنیدن نام ایران لرزه بر اندامشان می‌افتد. 

    وی پیشرفت های پزشکی ایران اسلامی را مثال زد و افزود: آزمایش ها و تولید واکسن کرونا در بنیاد برکت و موسسه‌های دیگر یکی از نشانه های قدرت نظام است در کنار این که مشکلات و مسایل را باید با هم مطرح و در حل مشکلات به هم کمک کرد.

    وی بر ضرورت توسل به حق و کمک به همدیگر تاکید و اضافه کرد: اگر به این مبانی عمل نکنیم دشمنان در دلسردکردن مردم به ویژه جوانان موفق می شوند.

    عبدوس با بیان اینکه عظمت نظام در تمام عرصه ها برای جوانان بازگو شود گفت: امام خمینی(ره) آرمان والایی از این انقلاب داشت و درباره دوازدهم فروردین گفتند این روز آغاز اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است. 

    عبدوس بیان کرد: در آیین نامه ها و برنامه ریزی ها به آرمان امام راحل و به ویژه نکات گام دوم انقلاب توجه شود. 

    وی با اشاره به توجه گام دوم انقلاب و تاکید رهبری به نقش جوانان گفت: دشمن در تلاش است در فکر جوانان چهره انقلاب را تغییر دهد. 

    وی با اشاره به ضرورت پیروی از ولایت در تمام ارکان و مراحل تاکید کرد: گوش به فرمان ولایت بودنِ شهید سلیمانی در عبادات و اعمال شخصی، از او این شخصیت والا را ساخت و محور شهدا شد.

    وی با اشاره به مناسبتهای روز پاسدار و جانباز در ماه اسفند گفت: پیام این روزها که در پی هم قراردارند این است که از خون شهدا حفاظت کنیم و در اوج فشارهای دشمنان تمام معارف اسلامی و منافع کشور باید حفظ شود. 

    امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: حفاظت از ارزشها درس بزرگ ائمه (ع) است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *