×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
درطرح نوروزی پلیس بیش از۲هزارنفرنیروبکارگیری شدند

  • کد نوشته: 27612
  • ۱۳۹۹-۱۲-۳۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"علیرضا مظاهری"در جلسه قرارگاه مشترک امام رضا(ع) و نوروز 1400 با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: موضوع امنیت یکی از موضوعات اساسی و حیاتی جامعه است و نیروی انتظامی با توجه به اینکه متولی برقراری نظم و امنیت است با تمام قدرت این مهم را دنبال می کند.
    درطرح نوروزی پلیس بیش از۲هزارنفرنیروبکارگیری شدند
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در طرح نوروزی پلیس، ۲ هزار و ۶۰۰ نفر نیرو بکار گیری شده اند، گفت: تمام توان خود را برای ارائه خدمات خوب، ویژه و ارزشمند به مردم عزیز به کار بسته ایم.

    درطرح نوروزی پلیس بیش از۲هزارنفرنیروبکارگیری شدند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”علیرضا مظاهری”در جلسه قرارگاه مشترک امام رضا(ع) و نوروز ۱۴۰۰ با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: موضوع امنیت یکی از موضوعات اساسی و حیاتی جامعه است و نیروی انتظامی با توجه به اینکه متولی برقراری نظم و امنیت است با تمام قدرت این مهم را دنبال می کند.

    وی با اشاره به اینکه خدارا شاکریم این لباس مقدس را بر تن داریم و این وظیفه را انجام می دهیم، افزود: انصافا نیروی انتظامی یک کار ارزشمند را بر عهده دارد و حالا که این رسالت بر عهده ما قرار گرفته باید با رفتار خوب و رافت اسلامی در خدمت مردم باشیم، مردمی که ثابت کرده اند شایسته بهترین خدمت گذاری هستند.
    فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه مردم ما همیشه در صحنه های مختلف پشتیبان ولایت فقیه بودند و از این انقلاب علی رقم تمام مشکلات دفاع کرده اند، تصریح کرد: ما در مقابل مردم و خصوصا شهدای والامقام مسئولیم و باید قدر دان آنها باشیم.
    سردار مظاهری با تاکید بر اینکه حضرت آقا از نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان استثنائی نام برده اند، افزود: افتخار می کنیم که امروز لبخند رضایت بر لبان مبارک حضرت آقا نقش بسته لذا لازم است وظایف خود را به درستی و به موقع انجام دهیم.
    سردار مظاهری در ادامه با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال ۲ هزار و ۶۰۰ نفر نیرو به کارگیری شده اند، افزود: تعداد ۴۵ تیم فعال پلیس راه و ۱۱ تیم فعال پلیس راهور در این طرح بکار گیری شده اند.
    این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه ۲۰۰ واحد گشت پیاده، موتوری و خودرویی به صورت ۲۴ ساعته در این طرح فعال هستند، یادآور شد: همدلی، همزبانی و همکاری مولفه ای است که امروز این امنیت پایدار را ایجاد کرده و به شکر خدا این مهم در انتظامی استان به خوبی قابل لمس است.
    فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی تمام کارکنان انتظامی استان برای ایجاد امنیت و آرامش، خاطر نشان کرد: چهره فرماندهی انتظامی استان یک چهره بسیار خوب و مثبت در بین مردم عزیز است لذا باید ما با تمام توان ماموریت های خود را به درستی انجام دهیم تا این چهره حفظ شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *