×
×

ملی‌پوش والیبال زنان
برای تیم ملی هدف دارتر ازسال گذشته خواهیم جنگید

  • کد نوشته: 27634
  • ۱۳۹۹-۱۲-۳۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین هانیه محتشمی پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در سال ۹۹ به دلیل کرونا هیچ اردویی نداشتیم و تمرینات تیم ملی هم به مشکل برخورد. هر بازیکنی باید به صورت مجزا بدن خود را آماده نگاه می‌داشت اما وقتی مسابقات لیگ برتر شروع شد در تیم پیکان تمرینات خوبی داشتیم و با تعداد بازی‌های بیشتر کمبود تمرینات جبران شد.
    برای تیم ملی هدف دارتر ازسال گذشته خواهیم جنگید
  • تبلیغ هدفمند

     ملی‌پوش والیبال زنان گفت: همه تلاشمان را می‌کنیم تا در مسابقات قهرمانی آسیا به جایگاه بالاتری برسیم اما اینکه بخواهیم پیش بینی کنیم مقداری سخت است. اما وعده می دهم که هدف دارتر از سال قبل برای تیم ملی می‌جنگیم.

    برای تیم ملی هدف دارتر ازسال گذشته خواهیم جنگید

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین هانیه محتشمی پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در سال ۹۹ به دلیل کرونا هیچ اردویی نداشتیم و تمرینات تیم ملی هم به مشکل برخورد. هر بازیکنی باید به صورت مجزا بدن خود را آماده نگاه می‌داشت اما وقتی مسابقات لیگ برتر شروع شد در تیم پیکان تمرینات خوبی داشتیم و با تعداد بازی‌های بیشتر کمبود تمرینات جبران شد.

    وی افزود: کرونا یک مساله جهانی بود و باید با آن کنار می‌آمدیم. در لیگ این فصل کیفیت بازی‌ها بالا رفته بود و اگر هر فصل با یک تیم به چالش کشیده می‌شدیم در این فصل با سه یا چهار تیم به چالش کشیده شدیم. لیگ برتر این فصل بهتر از فصل‌های گذشته بود و در بازی‌های بیشتری به چالش کشیده شدیم.

    بازیکن تیم پیکان عنوان کرد: بهترین اتفاق سال گذشته برد اول فصل برابر ذوب آهن و تلخ ترین آن باخت در دور بعدی برابر این تیم بود.

    وی تصریح کرد: در سال جدید اردوهای ملی شروع می‌شود و سعی می‌کنم تا رنکینگم را در هدف‌های انفرادی و تیمی بالا ببرم. سال جدید برای والیبال سال پیشرفت و بالا رفتن است. نایب رییس جدید فدراسیون نیز مدیر قابلی است و می‌تواند با قدرت والیبال زنان را رشد دهد. تغییرات حس امید می‌دهد و نشان از توجه بیشتر به تیم ملی است.

    محتشمی پور ادامه  داد: همه تلاشمان را می‌کنیم تا در مسابقات قهرمانی آسیا به جایگاه بالاتری برسیم اما اینکه بخواهیم پیش بینی کنیم مقداری سخت است اما هدف دارتر از سال قبل برای تیم ملی می‌جنگیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *