×
×

فرماندار گناوه
مشارکت‌درانتخابات نشانه‌پای‌بندی‌مردم به انقلاب

  • کد نوشته: 27685
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، غلامرضا مهرجو روز شنبه در پیام نوروزی خود افزود: مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد کشور در ابعاد داخلی و بین المللی است.
    مشارکت‌درانتخابات نشانه‌پای‌بندی‌مردم به انقلاب
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار گناوه گفت: مشارکت مردم ایران در انتخابات نشانه علاقه‌مندی و پای‌بندی آنان به آرمان‌های انقلاب و نظام است.

    مشارکت‌درانتخابات نشانه‌پای‌بندی‌مردم به انقلاب
    مشارکت‌درانتخابات نشانه‌پای‌بندی‌مردم به انقلاب
    مشارکت‌درانتخابات نشانه‌پای‌بندی‌مردم به انقلاب

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، غلامرضا مهرجو روز شنبه در پیام نوروزی خود افزود: مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد  مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد کشور در ابعاد داخلی و بین المللی است.

    وی ادامه داد: مردم ایران با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای ثابت می‌کنند پای آرمان‌های انقلاب و نظام محکم و استوار ایستاده اند.

    مهرجو اظهارکرد: انتخابات ۱۴۰۰ طلیعه سیاسی و نویدبخشی برای موفقیت‌های بعدی نظام،مملکت و مردم در کل سال است.

    فرماندارگناوه گفت: مردم ایران در سال ۹۹ باوجود مشکلات و فشارهای اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا، بیرق صبر و استواری را به اهتزاز درآوردند و کمک شایانی به نظام کردند و در سال ۱۴۰۰ نیز با حضور و مشارکت پرشور در انتخابات یک بار دیگر پای‌بندی خود را به آرمان‌های انقلاب به نمایش می‌گذارند.

    وی ادامه داد: مجریان انتخابات این شهرستان تمام تلاش و توان خود را برای ایجاد زمینه و بستر لازم برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را بکار خواهند بست.

    مهرجو افزود: مردم این شهرستان به خصوص بازاریان و خیران از بدو شیوع ویروس کرونا، با وجود مشکلات اقتصادی و فراز ونشیب‌های زیاد، با هم‌دلی و اتحاد در کنار مسئولان آمدند و منشا خدمات زیادی بودند.

    وی گفت: دستاوردهای زیادی در سال ۹۹ با همراهی، همدلی و همکاری مردم و تلاش و پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی در حوزه‌های اقتصادی، عمران شهری و روستایی بدست آمد.

    فرماندارگناوه با تقدیر از زحمت و تلاش شبانه روزی کادر درمان این شهرستان در مقابله با ویروس کرونا و گرامیداشت یادوخاطره شهدای سلامت از مردم خواست همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک و پرهیز ار دورهمی‌ها پایبند باشند.

    وی اظهارکرد: در شرایط کنونی که خطر ویروس کرونا جامعه را تهدید می‌کند از همه آحاد مردم  عاجزانه انتظار می‌رود به توصیه‌های نظام و متولیان بهداشتی در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا در این شهرستان که در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد پایبند باشند.

    شهرستان گناوه با جمعیت ۱۰۵ هزار نفر در شمال استان بوشهر و کرانه خلیج فارس واقع است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *