×
×

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل
مدیران برنامه‌ریزی‌های‌بلندمدت داشته باشند

  • کد نوشته: 27774
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار نوروزی استاندار و جمعی از مدیران استان اردبیل با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص پشتیبانی‌ها و رفع موانع تولید اظهارکرد: مدیران اجرایی باید زیرساخت‌ها و تسهیلات لازم را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنند و هر نوع مانعی را برای فعالیت واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال از میان بردارند.
    مدیران برنامه‌ریزی‌های‌بلندمدت داشته باشند
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با تاکید بر اهتمام مسئولان در تحقق شعار اعلامی امسال مقام معظم رهبری گفت: حضور مدیران اجرایی در صحنه برای تحقق این شعار بسیار مهم است.

    مدیران برنامه‌ریزی‌های‌بلندمدت داشته باشند
    مدیران برنامه‌ریزی‌های‌بلندمدت داشته باشند
    مدیران برنامه‌ریزی‌های‌بلندمدت داشته باشند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار نوروزی استاندار و جمعی از مدیران استان اردبیل با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص پشتیبانی‌ها و رفع موانع تولید اظهارکرد: مدیران اجرایی باید زیرساخت‌ها و تسهیلات لازم را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنند و هر نوع مانعی را برای فعالیت واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال از میان بردارند.

    وی افزود: این بسیار مهم است که دستگاه‌های اجرایی در صحنه حاضر بوده و به فرمایش مقام معظم رهبری حساسیت داشته باشند.

    او با بیان اینکه مسئولان استانی باید در سال جدید کارهای بزرگ انجام دهند، اظهارکرد: یکی از مسائل مهم استان تامین آب برای واحدهای تولیدی است و باید در این خصوص چاره‌اندیشی شود تا واحدهای بزرگ تولیدی دچار مشکل نشوند.

    نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل آینده‌نگری را یکی از مسائل مهم ذکر کرده و گفت: مدیران باید دوراندیش بوده و برنامه‌ریزی‌های بلندمدت داشته باشند و چالش‌های آینده را در حوزه های مختلف کارشناسی و پیش‌بینی کنند تا جامعه دچار ضرر و زیان نشود.

    وی افزود: یکی از کارهای اساسی در سال ۱۴۰۰ باید این باشد که به سراغ کسانی برویم که می‌توانند مجتمع‌های بزرگ صنعتی در استان ایجاد کنند، تعداد افرادی که سرمایه‌گذار بزرگ هستند کم نیست و باید زمینه را برای حضور آنان در استان فراهم کنیم.

    امام جمعه اردبیل اظهارکرد: از ظرفیت‌های گردشگری استان باید بیش از این استفاده شود، اردبیل قابلیت‌های بسیار خوبی دارد که باید به نحو احسن از این قابلیت‌ها استفاده شود.

    وی تقویت ظرفیت‌های گردشگری مذهبی و جذب توریست از کشورهای دیگر برای حضور در استان را مهم دانست و افزود: از ظرفیت اماکن مذهبی بویژه بقعه شیخ صفی‌الدین و امین‌الدین جبرائبل در کلخوران برای حضور علویان ترکیه با ایجاد نمایندگی جامعه المصطفی می‌توان پای گردشگران مذهبی را به  اردبیل باز کرد و باعث رونق و توسعه این صنعت مهم شد.

    اکبر بهنامجو ، استاندار اردبیل نیز در این دیدار  بر عزم جدی مدیران استان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ اعلامی از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌ها را بعد از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری با تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیران توسعه‌ای و فرمانداران خیلی سریع شروع کردیم.

    وی افزود: تاکید ما به مدیران رفع موانع پیش‌روی تولیدکنندگان است و تسهیلات لازم و پشتیبانی‌ها و موانع زدایی‌ها باید در اسرع وقت انجام شود.

    بهنامجو اضافه کرد: پروژه‌های مهم با استفاده از ظرفیت بانک‌ها بویژه بانک ملی و کشاورزی در حال انجام است و ما باید در سال جدید این موضوع را تقویت کنیم و با تسریع سیکل اخذ تسهیلات و کم کردن بروکراسی، موانع موجود را از بین ببریم.

    استاندار اردبیل گفت: از تمامی مدیران خواسته‌ایم فرمایشات مقام معظم رهبری را به صورت عملی در جامعه عینیت بخشند و هر نوع پشتیبانی و مانع‌زدایی برای فعالیت سرمایه‌گذاران و حمایت از تولیدکنندگان به نحو احسن انجام شود.

    به گفته وی، در سال گذشته گام‌های بزرگی در بحث تولید در استان برداشته شد، برق مصرفی در صنعت ۱۵ درصد رشد داشته که این خود نشان‌دهنده حرکت در این بخش مهم و حیاتی است.

    وی اضافه کرد: بودجه مادر سال ۹۹ نسبت به سال قبل، ۱۸ درصد رشد داشت و در برخی حوزه‌ها به خصوص موضوع راه بسیار خوب عمل کردیم و در جذب بودجه رتبه اول کشوری را به دست آوردیم.

    او با اشاره به اینکه پارسال ۲۸۰ میلیارد تومان برای چهارخطه کردن راه‌های استان اخذ کردیم و در بحث راه‌آهن نیز بالاترین ‌اعتبار را داریم، افزود: برای آب منطقه‌ای نیز در سال ۹۹، در پیوست بودجه ۷۰ میلیارد تومان منظور شده بود ولی عملکرد استان ۴۵۰ میلیارد تومان شد و در بودجه سال ۱۴۰۰ برای آب استان ۲۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

    بهنامجو ادامه داد: امسال باید کاری بکنیم که  پایاب سد خداآفرین را تمام کنیم و برای این منظور ۲۰۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم که  با وجود کمبود اساسی در این زمینه می‌توانیم با تدبیر و راه‌های قانونی این کمبود را جبران کنیم.

    استاندار اردبیل تاکید کرد برای تمامی شهرستان‌ها برنامه داریم که واحدهای تولیدی دارای مشکل حمایت و پشتیبانی شوند و بتوانند به چرخه تولید برگردند و از طرف دیگر سرمایه‌گذاری‌های جدید نیز ایجاد شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *