×
×

فرمانده انتظامی بجنورد
سارقان سابقه داربا۲۰فقره سرقت دربجنورددستگیرشد

  • کد نوشته: 27787
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"مسعود وحیدی" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت محتویات خودرو در سطح شهر بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 12 امام رضا(ع) قرار گرفت.
    سارقان سابقه داربا۲۰فقره سرقت دربجنورددستگیرشد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری ۲ سارق سابقه دار با ۲۰ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

    سارقان سابقه داربا۲۰فقره سرقت دربجنورددستگیرشد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”مسعود وحیدی” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت محتویات خودرو در سطح شهر بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ امام رضا(ع) قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین گشت زنی های هدفمند، موفق شدند در این رابطه ۲ نفر سارق سابقه دار را شناسایی کنند، افزود: در عملیات غافلگیرانه ای هر دو سارق دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت محتویات خودرو، اماکن خصوصی و قطعات خودرو اعتراف کردند، تصریح کرد: در نهایت هر دو متهم بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و به زندان منتقل شدند.

    سرهنگ وحیدی با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو نیز توقیف و راهی پارکینگ شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *