×
×

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری
افزایش میزان‌تردد درورودی‌های چهارمحال‌وبختیاری

  • کد نوشته: 27812
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عزیز الله روشن روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه در این مدت بیش از ۱۰۹ هزار تردد ورودی به چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است، افزود: این آمار در سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و کاهش مسافرت‌ها به حدود ۴۰ هزار تردد رسیده بود.
    افزایش میزان‌تردد درورودی‌های چهارمحال‌وبختیاری
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع ترددهای ورودی به استان در ۲ روز پایانی سال ۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۳ درصد افزایش یافت.

    افزایش میزان‌تردد درورودی‌های چهارمحال‌وبختیاری
    افزایش میزان‌تردد درورودی‌های چهارمحال‌وبختیاری
    افزایش میزان‌تردد درورودی‌های چهارمحال‌وبختیاری

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عزیز الله روشن روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه در این مدت بیش از ۱۰۹ هزار تردد ورودی به چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است، افزود: این آمار در سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و کاهش مسافرت‌ها به حدود ۴۰ هزار تردد رسیده بود.

    وی تصریح کرد: آمار تردد خروجی استان نیز در همین مدت با افزایشی نزدیک به ۶۴ درصد روبه‌رو شده است.

    روشن بیشترین تردد در محورهای داخلی استان را جاده ارتباطی شهرکرد به فرخشهر عنوان کرد و گفت: ترددها به صورت شبانه‌روز از سوی ترددشمارها ثبت می‌شود.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در ادامه به فعال بودن ۴۵۰ راهدار استان در نوروز ۱۴۰۰ اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به کوهستانی و سردسیر بودن استان و همچنین پیش‌بینی بارش‌ها در فروردین، طرح راهداری زمستانی در تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

    روشن با بیان اینکه ۳۰۰ دستگاه تجهیزات راهداری و ۴۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان در نوروز امسال به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: مسافران پیش از سفر می‌توانند با برقراری تماس با شماره ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

    به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

    همچنین بر اساس آخرین اعلام کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های کشور، شهرستان سامان در چهارمحال و بختیاری در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار گرفته است و ورود به و خروج از این شهرستان ممنوع است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *