×
×

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز
دید و بازدید نروید

  • کد نوشته: 27818
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، امراله مردانی یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا یکی از عوامل انتشار ویروس کرونا را تجمع و دورهمی‌ عنوان کرد و افزود: مراجعه به مراکز منتخب بهداشتی شرق اهواز برای گرفتن تست کرونا با هدف سفر اقدامی نادرست و در راستای گسترش ویروس کرونا است.
    دید و بازدید نروید
  • تبلیغ هدفمند

    رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با بیان اینکه بسیاری از شهروندان با گرفتن تست کرونا و اطمینان از سلامت خود قصد سفر و دیدوبازدید دارند گفت:دیدوبازدید نوروزی و سفر شرایط قرمز کرونایی اهواز را سخت‌تر می‌کند.

    دید و بازدید نروید
    دید و بازدید نروید
    دید و بازدید نروید

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، امراله مردانی یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا یکی از عوامل انتشار ویروس کرونا را تجمع و دورهمی‌ عنوان کرد و افزود: مراجعه به مراکز منتخب بهداشتی شرق اهواز برای گرفتن تست کرونا با هدف سفر اقدامی نادرست و در راستای گسترش ویروس کرونا است.

    وی اظهار داشت: سفر و دید و بازدید خانوادگی در ایام نوروز عامل اصلی گسترش همه گیری کرونا در آینده خواهد بود و به شهروندان توصیه می‌شود در این ایام به دید و بازدید نروند.

    رییس مرکز بهداشت شرق اهواز خاطر نشان کرد : تیم‌های عملیاتی تست کووید ۱۹ با تمام توان در مراکز منتخب بهداشتی شرق اهواز آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند و چنانچه نیاز به مشورت و امداد رسانی باشد آماده پاسخگویی و خدمات رسانی هستند.

    مردانی با بیان اینکه تقریبا نیمی از افراد به منظور اطلاع از سلامت خود و با هدف دیدو بازدید ایام نوروز به مراکز منتخب بهداشتی شرق اهواز مراجعه می کنند و تست کرونا می دهند گفت: معمولا در ایام تعطیل و مناسبت‌ها از آمار مراجعه به مراکز نمونه گیری کرونا کاسته می‌شود که دلیلی بر کاهش آمار کرونا در خوزستان نیست.

    وی از شهروندان خواست در شرایط شیوع کرونا ضمن پرهیز از عید دیدنی و دورهمی ، با فرهنگ‌سازی دیگران را نیز تشویق به در خانه ماندن کنند.

    به گزارش ایرنا خوزستان تا هفته گذشته با کاهش روند بستری بیماران مبتلا به کرونا همراه بود اما به دنبال ترددهای غیرضروری مردم در آخرین روزهای سال ۹۹، تعداد بستری ها در استان به بیش از هزار و ۷۰۰ بیمار رسید.

    در حال حاضر هشت شهرستان خوزستان از جمله اهواز قرمز و ۱۰ شهرستان نارنجی هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *