×
×

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر
حضور مسافران درواحدهای‌اقامتی بوشهر

  • کد نوشته: 27851
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از سکینه سالاری اعلام کرد: مراکز اقامتی مجاز در زمان حاضر این ظرفیت را دارند تا در قالب دستورالعمل‌های سفر ایمن و هوشمند پذیرای تورهای برنامه ریزی شده باشند.
    حضور مسافران درواحدهای‌اقامتی بوشهر
  • تبلیغ هدفمند

    معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: از ۲۹ اسفند ماه سال گذشته تا پایان یکم فروردین جاری ۶۲۰ گردشگر و مسافر از واحدهای اقامتی مجاز این استان استفاده کرده‌اند.

    حضور مسافران درواحدهای‌اقامتی بوشهر
    حضور مسافران درواحدهای‌اقامتی بوشهر
    حضور مسافران درواحدهای‌اقامتی بوشهر

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از سکینه سالاری اعلام کرد: مراکز اقامتی مجاز در زمان حاضر این ظرفیت را دارند تا در قالب دستورالعمل‌های سفر ایمن و هوشمند پذیرای تورهای برنامه ریزی شده باشند.

    وی با اشاره به جلوگیری از فعالیت تورهای بدون کد اضافه کرد: تنها تورهایی می‌توانند در قالب سفرهای ایمن و مسئولانه فعالیت کنند که از قبل در سامانه ثبت نام کرده و قابلیت کنترل و شرایط ارزیابی را داشته باشند.

    سالاری ادامه داد: همه می‌دانیم که شرایط کنونی مناسب سفر نیست ولی همه تلاش ما این است تا بتوانیم در این روزها، زمینه سفر ایمن و مسئولانه را برای استفاده علاقمندان و گردشگران فراهم کنیم.

    وی بیان کرد: در این ارتباط ۱۶ تیم نظارتی بر واحدهای اقامتی استان بوشهر در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و انجام دستورالعمل‌های سفر ایمن و مسئولانه نظارت می‌کنند. 

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: همچنین فرم‌های خوداظهاری از طرف کارشناسان حوزه گردشگری تهیه شده که در اختیار مراکز اقامتی قرار گرفته‌است و با ارائه آن به مسافران و گردشگران، کارشناسان تیم‌هی نظارت به طور مستقیم با چگونگی عملکرد این واحدها آشنا شده و فعالیت آنان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

    سالاری یادآور شد: با توجه به شرایط سفر به استان بوشهر، فقط از طریق تورهای دارای کد با استفاده از وسیله نقلیه عمومی و اسکان در واحدهای اقامتی دارای مجوز امکان پذیر است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *