×
×

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی
افزایش‌دما در خراسان‌رضوی

  • کد نوشته: 27858
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، زهرا آهنگرزاده افزود: در حال حاضر بیشتر در نیمه شمالی استان خراسان رضوی، آسمان، نیمه ابری تا ابری است که به تدریج طی امروز شاهد کاهش ابرناکی خواهیم بود.
    افزایش‌دما در خراسان‌رضوی
  • تبلیغ هدفمند

    کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز روند افزایش دما در این استان آغاز شده است که تا پنجشنبه نیز ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود هوای استان به طور محسوسی گرم شود.

    افزایش‌دما در خراسان‌رضوی

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، زهرا آهنگرزاده افزود: در حال حاضر بیشتر در نیمه شمالی استان خراسان رضوی، آسمان، نیمه ابری تا ابری است که به تدریج طی امروز شاهد کاهش ابرناکی خواهیم بود.

    وی ادامه داد: امروز و فردا در غالب نقاط استان خراسان رضوی جوّی به نسبت پایدار را خواهیم داشت.

    کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی روزهای چهارشنبه تا جمعه در ساعاتی افزایش ابرناکی به خصوص افزایش سرعت وزش باد را پیش بینی می‌کنیم و در برخی از نقاط استان وزش باد شدید لحظه‌ای هم رخ خواهد داد که احتمال بروز خسارت نیز پیش‌بینی می‌ شود.

    آهنگرزاده افزود: در دو سه روز پایان هفته در مناطق شمالی استان خراسان رضوی بارش پراکنده هم دور از انتظار نیست.

    وی ادامه داد: روز پنجشنبه این هفته پیش‌بینی می‌شود در مناطق گرمسیر استان، حداکثر دمای روزانه بیش از ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر باشد.

    کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان کوهسرخ با حداقل دمای شبانه ۲ درجه بالای صفر و مه ولات با بیشینه دمای ۲۲ درجه بالای صفر، سردترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند و نوسانات دمای هوا در مشهد نیز بین ۶ تا ۱۸ درجه سلسیوس ثبت شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *