فرمانده انتظامی چرداول از کاهش سه درصدی وقوع سرقت و افزایش ۱۵۰ درصدی کشف سرقت در این شهرستان طی سال ۹۹ خبر داد.
×
×

افزایش ۱۵۰ درصد ی کشفیات سرقت در چرداول

  • کد نوشته: 27885
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۳
  • ۰
  • فرمانده انتظامی چرداول از کاهش سه درصدی وقوع سرقت و افزایش ۱۵۰ درصدی کشف سرقت در این شهرستان طی سال ۹۹ خبر داد.
    افزایش ۱۵۰ درصد ی کشفیات سرقت در چرداول
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی چرداول از کاهش سه درصدی وقوع سرقت و افزایش ۱۵۰ درصدی کشف سرقت در این شهرستان طی سال ۹۹ خبر داد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مظفر مهدیخانی روز دوشنبه اظهار داشت: با اجرای طرح های پیشگیرانه، برنامه ریزی دقیق و ریشه یابی علل بروز سرقت ها در اتاق فکر مبارزه با سرقت انتظامی شهرستان، وقوع انواع سرقت ها در سال گذشته به میزان ۳ درصد نسبت به سال ماقبل کاهش داشته است.

    وی افزود: همچنین در همین بازه زمانی تعداد ۸ سارق دستگیر و کشف سرقت ها به میزان ۱۵۰ درصد افزایش یافته است. 

    فرمانده انتظامی چرداول تاکید کرد: تامین امنیت نیازمند مشارکت همگانی مردم است و شهروندان می توانند با رعایت هشدارهای پلیسی از وقوع جرایم بخصوص سرقت از منازل پیشگیری کنند.

    مهدیخانی یادآور شد: مجموعه نیروی انتظامی شهرستان  چرداول با برنامه‌ریزی ، تعامل و همکاری مناسب در جهت افزایش نظم و امنیت تمام تلاش خود را به کار می گیرد و در این راستا خواستار مشارکت مردم و سایر عوامل است.

    وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در جهت بالابردن میزان امنیت و همچنین اجرای طرح نوروزی از ۲۸ اسفندماه با بسیج تمام امکانات، منابع انسانی، افزایش گشت‌ها و … حراست و صیانت از اموال مردم را در دستور کار خود قرار داده است.

    طرح پاکسازی و جمع آوری  معتادان در جهت کاهش سرقت، شناسایی نقاط فاقد روشنائی لازم به ویژه در نقاط کور و حاشیه شهر، برگزاری کلاس های آموزشی، آگاه سازی کشاورزان توسط جهاد کشاورزی با همکاری بخشداری و دهیاران و شوراهای اسلامی روستا از مهم ترین موضوعاتی بود که فرمانده انتظامی شهرستان چرداول به آنها اشاره کرد.

    وی سطح امنیت در نقاط شهری و روستایی شهرستان را خوب برشمرد و گفت: آرامش و امنیت حاصل زحمات نیروی انتظامی با پرسنل تلاشگر و همراهی و مشارکت مردمی  است و کاهش چشمگیر آمار نزاع های خیابانی و به صفر رسیدن بعضی جرائم همچون سرقت مسلحانه دستاوردی مهم برای نیروی انتطامی شهرستان است. 

    شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری  ایلام قرار دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *