×
×

شیوع کرونادرگلستان کاهشی اماشکننده

  • کد نوشته: 27920
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۳
  • ۰
  • به گزارش روز دوشنبه بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، عبدالرضا فاضل اظهار داشت: از این تعداد بیمار بستری شده، ۵۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری بوده و حال ۲۵ نفر آنان وخیم است.
    شیوع کرونادرگلستان کاهشی اماشکننده
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به کاهش بیماران کرونایی بستری در استان و شکننده بودن این شرایط گفت که در حال حاضر ۲۰۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

    شیوع کرونادرگلستان کاهشی اماشکننده

    شیوع کرونادرگلستان کاهشی اماشکننده
    شیوع کرونادرگلستان کاهشی اماشکننده

    به گزارش روز دوشنبه بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، عبدالرضا فاضل اظهار داشت: از این تعداد بیمار بستری شده، ۵۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری بوده و حال ۲۵ نفر آنان وخیم است.

    وی اظهار داشت: هر چند روند بستری بیماران کرونایی در گلستان رو به کاهش است، اما این آمار بسیار شکننده بوده و احتمال افزایش بیماران در پی رعایت نکردن شیوه‌ نامه‌های بهداشتی وجود دارد.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: اکنون شهرستان‌های گمیشان، رامیان و مراوه‌تپه در وضعیت آبی و گرگان، آق‌قلا، بندرترکمن، بندرگز، کردکوی، علی‌آبادکتول، آزادشهر، گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش و کلاله در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

    فاضل یادآور شد: به جز ۲ مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا (کرونا انگلیسی) در گرگان که اعضای یک خانواده بودند، در حال حاضر هیچ مورد دیگری از ابتلا به ویروس کرونا انگلیسی در گلستان گزارش نشده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *