×
×

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز
از سفر اجتناب کنید

  • کد نوشته: 27962
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمد رضا فلاح نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که براساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از ورود سامانه بارشی تندری به منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن از اواخر وقت فردا چهارشنبه تا عصر پنجشنبه مناطق این استان را در بر می گیرد.
    از سفر اجتناب کنید
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کردکه با توجه به ورود سامانه بارش تندری در این استان ، مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند. 

    از سفر اجتناب کنید
    از سفر اجتناب کنید
    از سفر اجتناب کنید

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمد رضا فلاح نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که براساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از ورود سامانه بارشی تندری به منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن از اواخر وقت فردا چهارشنبه تا عصر پنجشنبه مناطق این استان را در بر می گیرد.

    وی اضافه کرد: طبق پیش بینی انجام شده در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک ، به ویژه در ارتفاعات رگبار ساعتی باران ( بعضی ساعات برف) ، رعد و برق و به دلیل ماهیت تندری بودن بارش ها آبگرفتگی موقت معابر و اختلال در تردد جاده ای ، ریزش سنگ و احتمال سقوط بهمن مورد انتظار است . 

    وی خاطرنشان کرد که با فعال شدن این سامانه. رگبار باران و رعد و برق ، وزش باد شدید و لحظه ای و گرد و خاک ، احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود. 

    فلاح نژاد افزود: همچنین به دلیل دلیل وزش باد نسبتاً شدید و لحظه ای و گرد و خاک ، آسیب  به سقف خانه ها و سازه های موقت ، گلخانه ها ، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر ، سقوط اجسام از ارتفاع و شکسته شدن درختان نیز مورد انتظار است.

    وی بیان داشت که در جاده های کوهستانی اختلال در تردد جاده ای ، کاهش دید، لغزندگی سطح جاده ، ریزش سنگ و احتمال سقوط بهمن متصور است.

    مدیر کل مدیریت بحران البرز توصیه کرد: کوهنوردان با توجه به شرایط جوی به ویژه رعد و برق از هرگونه صعود به ارتفاعات و قلل البرز مرکزی جداً خودداری کنند .

    وی یاداور شد:  هر گونه تردد با وسایل نقلیه در جاده های کوهستانی به دلیل کاهش میدان دید و لغزندگی سطح جاده با احتیاط صورت بگیرد .

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *