×
×

به دستور رئیس جمهوری در بوشهر
راه‌اندازی پنجره‌واحدخدمات کسب‌وکار

  • کد نوشته: 27965
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، رسول زارعی روز سه شنبه در این آئین به رسانه‌ها اعلام کرد: با راه اندازی پنجره واحد خدمات کسب و کارهای استانی (سامانه الکترونیک صدور مجوزهای سرمایه گذاری)، ۲ فرایند واگذاری اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی مستثنیات در این قالب انجام می‌شود.
    راه‌اندازی پنجره‌واحدخدمات کسب‌وکار
  • تبلیغ هدفمند

    پنجره واحد خدمات کسب و کارهای استانی با هدف سرعت بخشی در صدور مجوزهای کسب و کارها روز سه شنبه در ارتباطی ویدئو کنفرانس به دستور رئیس جمهوری در بوشهر راه اندازی شد.

    راه‌اندازی پنجره‌واحدخدمات کسب‌وکار
    راه‌اندازی پنجره‌واحدخدمات کسب‌وکار
    راه‌اندازی پنجره‌واحدخدمات کسب‌وکار

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، رسول زارعی روز سه شنبه در این آئین به رسانه‌ها اعلام کرد: با راه اندازی پنجره واحد خدمات کسب و کارهای استانی (سامانه الکترونیک صدور مجوزهای سرمایه گذاری)، ۲ فرایند واگذاری اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی مستثنیات در این قالب انجام می‌شود.

    وی بیان کرد: همچنین قرار است استعلام موضوع ماده ۲۴ قانون معادن نیز از طریق سامانه الکترونیک صدور مجوزهای سرمایه گذاری انجام شود.

    زارعی هدف از راه‌اندازی پنجره واحد خدمات کسب و کارهای استانی را روان سازی صدور مجوزها، بهبود فضای کسب و کار،ارائه خدمات ویژه به جامعه هدف، پیاده‌سازی دولت الکترونیک، بهره‌مندی از فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور ارائه خدمات عمومی و تخصصی دولت به مردم عنوان کرد.

    وی اضافه کرد: با راه اندازی سامانه‌های الکترونیک صدور مجوزها و مدت زمان انجام فرایند واگذاری زمین به صورت میانگین از هشت ماه به کمتر از ۷۰ روز، درخواست‌ها در اداره کل منابع طبیعی از ۶۸ روز به چهار روز و زمان رسیدگی به پرونده‌ها در بخش واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در اداره کل امور اراضی نیز از ۲۲ روز به ۲ روز کاهش یافته است.

    زارعی گفت: میانگین ارائه خدمات لازم به سرمایه گذاران در بستر سامانه پنجره واحد صدور مجوزها از ۲۴۰ به ۷۳ روز و مدت زمان پاسخگویی به استعلام‌ها در عرصه سرمایه‌گذاری نیز به یک تا ۱۰ روز کاهش یافته است
    .وی با بیان اینکه ۱۵ اداره کل و سازمان با سامانه الکترونیکی پنجره واحد صدور مجوزها در استان بوشهر همکاری می‌کنند گفت: در این راستا ۱۴۰ اداره در شهرستان‌های استان بوشهر و ۱۶۰ کاربر مشارکت می‌کنند.

    وی با اشاره به موفقیت سامانه پنجره واحد صدور مجوزها در استان بوشهر گفت: رئیس جمهوری از حمایت وزیر اقتصاد و دارایی و جدیت و حمایت استاندار بوشهر از واحد خدمات پنجره واحد کسب و کارهای استانی قدردانی کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *