×
×

قدردانی رئیس جمهور از
اجرای طرح‌مراقبت‌بهداشتی مسافران دوغارون

  • کد نوشته: 27972
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، ریاست جمهوری در این ارتباط ویدئوکنفرانسی گفت: باید از نیروهای هلال احمر که در مرز شمال شرق کشور در حال خدمت‌رسانی به مردم کشور و همسایگان عزیز در جمهوری اسلامی افغانستان هستند و همچنین بابت ارائه خدمات در زمینه امداد و نجات در زمان وقوع حوادث سپاسگزاری کرد.
    اجرای طرح‌مراقبت‌بهداشتی مسافران دوغارون
  • تبلیغ هدفمند

    دکتر حسن روحانی، ریاست جمهوری روز سه‌شنبه، در ارتباطی ویدئوکنفرانسی با مسوولان هلال احمر خراسان رضوی در مرز دوغارون شهرستان تایباد از اجرای طرح مراقبت بهداشتی از مسافران در مرزها توسط این مجموعه قدردانی کرد.

    اجرای طرح‌مراقبت‌بهداشتی مسافران دوغارون
    اجرای طرح‌مراقبت‌بهداشتی مسافران دوغارون
    اجرای طرح‌مراقبت‌بهداشتی مسافران دوغارون

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، ریاست جمهوری در این ارتباط ویدئوکنفرانسی گفت: باید از نیروهای هلال احمر که در مرز شمال شرق کشور در حال خدمت‌رسانی به مردم کشور و همسایگان عزیز در جمهوری اسلامی افغانستان هستند و همچنین بابت ارائه خدمات در زمینه امداد و نجات در زمان وقوع حوادث سپاسگزاری کرد.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمرخراسان رضوی نیز با ارائه گزارشی به مقام ریاست جمهوری گفت: در قالب اجرای طرح پایش مبادی ورودی از مرز دوغارون که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان انجام می‌شود از ۲۵ اسفند ماه پارسال تاکنون ۹ هزار و ۷۲۰ نفر در ۲ مبدا ورودی شامل مرز دوغارون و فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد پایش سلامت شدند.

    سیدمجتبی احمدی افزود: در اجرای این طرح از ۴۸۳ نفر تست سریع و از ۳۸۴ نفر نیز تست پی. سی. آر گرفته شده است که از مجموع افراد ورودی و پایش شده، ۵۸۱ نفر مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ بوده‌اند.

    مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: در کنار این خدمت، سالهاست که در مرز دوغارون پروژه آموزشی آگاهی از خطرات مین از سوی همکاران این جمعیت به اتباع خارجی ارائه می شود.

    احمدی افزود: آگاهی از خطرات مین، توانبخشی و حمایت از معلولان و جانبازان در این زمینه در بزرگترین مرکز توانبخشی شرق کشور متعلق به هلال احمر در مشهد در حال انجام است.

    اجرای طرح مراقبت بهداشتی از مسافران در مبادی مرزی خراسان رضوی از ۲۵ اسفندماه پارسال آغاز شده که تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *