×
×

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند
رشد۶۰درصدی سرمایه‌گذاری‌داخلی در منطقه‌آزاداروند

  • کد نوشته: 27975
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۴
  • ۰
  • معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ۵۲ میلیون دلار در قالب پروژه‌های مصوب سرمایه‌گذاری خارجی در سال ۹۹ در منطقه آزاد اروند جذب شد. رشد۶۰درصدی سرمایه‌گذاری‌داخلی در منطقه‌آزاداروند به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سید علی موسوی بیان کرد: با وجود مشکلات موجود در زمینه […]

    رشد۶۰درصدی سرمایه‌گذاری‌داخلی در منطقه‌آزاداروند
  • تبلیغ هدفمند

    معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ۵۲ میلیون دلار در قالب پروژه‌های مصوب سرمایه‌گذاری خارجی در سال ۹۹ در منطقه آزاد اروند جذب شد.

    رشد۶۰درصدی سرمایه‌گذاری‌داخلی در منطقه‌آزاداروند
    رشد۶۰درصدی سرمایه‌گذاری‌داخلی در منطقه‌آزاداروند
    رشد۶۰درصدی سرمایه‌گذاری‌داخلی در منطقه‌آزاداروند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سید علی موسوی بیان کرد: با وجود مشکلات موجود در زمینه شیوع کرونا در جهان و کشور، و نیز فشارهای آمریکا و تحریم‌های ظالمانه، وضعیت سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند مطلوب است و پارسال موفق به پیشبرد حجم سرمایه‌گذاری خارجی نسبت به مدت زمان سال پیش از آن در این منطقه آزاد شدیم.

    وی افزود: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در منطقه آزاد اروند در مقایسه با ۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در سال ۹۸ رشد قابل توجهی دارد.

    رشد ۶۰ درصدی سرمایه‌گذاری داخلی در منطقه آزاد اروند

    معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: حجم سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند در بخش داخلی نیز پارسال در این منطقه به بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به سال ۹۸ رشد ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

    موسوی بیان کرد: این امر نشان می‌دهد که وضعیت سرمایه‌گذاری در بخش تولیدی، صنعتی، بازرگانی و خدماتی اوضاع در منطقه آزاد اروند وضعیت خوبی داشته است.

    وی افزود: یکی از آیتم‌های سرمایه‌گذاری در اروند، بخش صنعت بود که با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب که پارسال را سال جهش تولید نامیده بودند، ما با تعیین راهبردهای اساسی ۲۰ گانه خود، از ابتدای سال ۹۹ با کمک فرمانداران و مسوولان دستگاه‌ های اجرایی تمامی موانع تولید از طریق جلسات مختلف، تشکیل کمیته‌های صنعتی، بازدیدها و سرکشی میدانی حل و فصل شد.

    وی ادامه داد: این حجم سرمایه‌گذاری نشان از جهش تولید عینیت یافته در منطقه آزاد اروند در پارسال بود.  

    موسوی گفت: بیشترین سرمایه‌گذاری در این مدت در بخش‌های صنعتی، تولیدی، بازرگانی، عمرانی، خدماتی و تجاری است که توسط بخش خصوصی انجام شده و امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم این روند رشد را حفظ کنیم.

    منطقه آزاد اروند در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است.

     این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت‌های مناسب نظیر حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *