×
×

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان
عامل آزارواذیت۲کودک درگنبدکاووس دستگیرشد

  • کد نوشته: 27997
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ "علیرضا نصیری رضی" در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: عصر روز یکشنبه به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وقوع درگیری در یکی از روستاهای گنبدکاووس، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.
    عامل آزارواذیت۲کودک درگنبدکاووس دستگیرشد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل آزار و اذیت دو کودک در گنبدکاووس خبر داد.

    عامل آزارواذیت۲کودک درگنبدکاووس دستگیرشد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ “علیرضا نصیری رضی” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: عصر روز یکشنبه به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وقوع درگیری در یکی از روستاهای گنبدکاووس، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

    وی افزود: با حضور پلیس مشخص شد که چند نفر با شکستن شیشه یک اتاقک نگهبانی فردی حدودا ۵۵ ساله را مورد ضرب و شتم قرار داده اند که ماموران افراد را به آرامش دعوت کرده و به درگیری پایان دادند.

     معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: با پیگیری های پلیس مشخص شد علت ضرب و شتم این فرد، اتهام وی به آزار و اذیت دو دختر بچه بوده است.

    این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم ۵۵ ساله و معرفی وی به مراجع قضائی، گفت: متاسفانه پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، عده‌ای فرصت طلب با دامن زدن به این موضوع، با مطرح کردن مسائل قومی و قبیله‌ای کذب، قصد برهم زدن آرامش منطقه را داشتند که با حضور بموقع پلیس و ورود قاطعانه دستگاه قضایی موضوع پایان یافت.

    وی با اشاره به وحدت مثال زدنی اقوام در استان گلستان، تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم به شایعات مطرح شده توجه نکنند و بر این نکته دقت داشته باشند که مبنای برخورد پلیس و دستگاه قضایی با متخلفان و مجرمان فقط قانون است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *