×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
مردم شایسته خدمت هستند

  • کد نوشته: 28006
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین پایگاه خبری پلیس، سردار"علیرضا مظاهری" در جلسه قرارگاه مشترک امام رضا(ع) و نوروز 1400 با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حضرت آقا سال جدید را سال تولید ، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نام گذاری کرده اند لذا امید است تا نیروی انتظامی نیز با تمام توان و شرح وظایف گسترده ای که دارد همانند سنوات گذشته، در ادامه ماموریت های محوله به تحقق این شعار کمک کند.
    مردم شایسته خدمت هستند
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تمام امکانات و تجهیزات پلیس برای خدمتگذاری مطلوب تر به مردم عزیز به کار گرفته شده است، گفت: هدف ما برقراری نظم و امنیت و خدمتگذاری به مردمی عزیز است که شایسته بهترین ها هستند.

    مردم شایسته خدمت هستند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین پایگاه خبری پلیس، سردار”علیرضا مظاهری” در جلسه قرارگاه مشترک امام رضا(ع) و نوروز ۱۴۰۰ با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حضرت آقا سال جدید را سال تولید ، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نام گذاری کرده اند لذا امید است تا نیروی انتظامی نیز با تمام توان و شرح وظایف گسترده ای که دارد همانند سنوات گذشته، در ادامه ماموریت های محوله به تحقق این شعار کمک کند.

    وی با اشاره به اینکه ناجا نیز سال جدید را با شعار امنیت و سلامت، نشاط بهاری آغاز کرده است، افزود: هدف پلیس خدمت گذاری به مردم و تلاش برای برقراری نظم و امنیت در جامعه است که با قدرت در این رابطه گام بر میدارد.
    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته شروع و تا ۱۵ فروردین ماه امسال ادامه دارد، تصریح کرد: در این ایام تمام نیروهای پلیس در آماده باش هستند تا امنیت و آرامش را برای مردم عزیز به ارمغان بیاورند.
    این مقام ارشد انتظامی در استان با تاکید بر اینکه خوشبختانه در دو سال گذشته هیچ گونه سرقت مسلحانه، طلافروشی و بانک نداشتیم، یاد آور شد: سرقت های خرد کمی نگران کننده است که می طلبد تا مردم عزیز در نگهداری از اموال و تجهیزات خود نهایت دقت را داشته باشند و توصیه های پلیس را جدی بگیرند.
    فرمانده انتظامی استان سرقت از اماکن خصوصی و دولتی را از جمله بیشترین سرقت های به وقوع پیوسته بر شمرد و تصریح کرد: بیکاری، مشکلات اقتصادی و … از جمله عواملی هستند که در وقوع سرقت ها نقش دارند.
    سردار مظاهری با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال ۵۵ اکیپ گشت پلیس راه و ۲۵ اکیپ گشت پلیس راهور به صورت فعال و شبانه روزی تلاش می کنند، گفت: در این طرح ۲ هزار و ۶۵۰ نفر نیرو در قالب ۱۹۴ تیم، امنیت و آرامش را به صورت ۲۴ ساعته برای مردم عزیز فراهم کرده و برای پیشگیری از جرائم با تمام توان تلاش می کنند.
    وی با اشاره به اینکه حجم تردد ها نسبت به سال قبل افزایش داشته و همین موضوع باعث شده تا میزان تصادفات نیز افزایش داشته باشد، تصریح کرد: خوشبختانه میزان تلفات حوادث رانندگی در مقایسه با طرح نوروزی سال قبل کاهش داشته که امیدواریم تا این روند کاهشی همچنان ادامه داشته باشد.
    سردار مظاهری در پایان با بیان اینکه طرح محدودیت تردد ها نیز همچنان برای پیشگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا اجرا می شود، خاطر نشان کرد: تمام امکانات و تجهیزات پلیس پای کار است تا مردم عزیزی که شایسته بهترین خدمت هستند امنیت و آرامش را به خوبی احساس کنند

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *