×
×

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد
انفجارمهیب بجنوردرابه لرزه درآورد

  • کد نوشته: 28009
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید گریوانی روز چهارشنبه به ایرنا اظهار داشت: در این حادثه انفجار ناشی از نشت گاز علاوه بر تخریب یک واحد مسکونی، به چند واحد مسکونی مجاور نیز خسارت های وارد شده است که برآورد اولیه میزان خسارت در دست بررسی است.
    انفجارمهیب بجنوردرابه لرزه درآورد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد گفت: افنجار ناشی از نشت گاز در یکی از واحدهای مسکونی در شهر بجنورد کرکز استان خراسان شمالی را تحریب کرد.

    انفجارمهیب بجنوردرابه لرزه درآورد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید گریوانی روز چهارشنبه به ایرنا اظهار داشت:  در این حادثه انفجار ناشی از نشت گاز علاوه بر تخریب یک واحد مسکونی، به چند واحد مسکونی مجاور نیز خسارت های وارد شده است که برآورد اولیه میزان خسارت در دست بررسی است.

    به گفته وی این حادثه که بامداد امروز چهارشنبه در خیابان حسینی معصوم شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی رخ داد یک زن میانساله ساکن در واحد مسکونی تخریبی مصدوم و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.
    رییس سازمان آتش نشانی شهرداری بجنورد یکی از دلایل وقوع انفجار ناشی از نشت گاز را مربوط به نقص شیلنگ و یا غیر استاندارد بودن این تجهیزات اعلام کرد و از شهروندان خواست تا در خرید شیلنگ و سایر تجهیزات گازی به علایم استاندارد آن توجه کنند و شیلنگ گاز را در هر چند مدت یکبار تعویض کنند.
    این دومین حادثه آتش سوزی در واحد مسکونی در شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی از زمان تحویل سال نو ۱۴۰۰ تاکنون است که خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.
    در آذرماه سال گذشته نیز براثر انفجاز ناشی از نشت گاز در شهرک شاهد شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی ۱۴ واحد مسکونی بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیدند و دو واحد مسکونی به طور کامل تخریب شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *