×
×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان
ورودی خودروهابه گلستان از۱۹۱درصدگذشت

  • کد نوشته: 28019
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهدی میقانی روز چهارشنبه به ایرنا اظهار داشت: بیشترین تردد ثبت شده در هشت روز گذشته در مسیر گرگان به علی‌آباد کتول با ۲۴۵ هزار و ۵۱۷ مورد ثبت شده که بطور متوسط روزانه ۳۰ هزار و ۶۸۹ تردد بود.
    ورودی خودروهابه گلستان از۱۹۱درصدگذشت
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت که با ورود افزون بر ۱۳۰ هزار دستگاه خودرو از مبادی چهارگانه در روز گذشته، ورود مسافران نوروزی به گلستان در سومین روز سال جدید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۹۱ درصد افزایش یافت.

    ورودی خودروهابه گلستان از۱۹۱درصدگذشت

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهدی میقانی روز چهارشنبه به ایرنا اظهار داشت: بیشترین تردد ثبت شده در هشت روز گذشته در مسیر گرگان به علی‌آباد کتول با ۲۴۵ هزار و ۵۱۷ مورد ثبت شده که بطور متوسط روزانه ۳۰ هزار و ۶۸۹ تردد بود.

    میقانی اضافه کرد: بیشترین اوج ترافیک مربوط به بازه زمانی ساعت ۱۵ تا ۱۶ و سرعت متوسط ثبت شده در جاده‌های گلستان ۷۸ کیلومتر در ساعت بود.

    وی تصریح کرد: از ۲۵ اسفند ماه تا روز گذشته  افزون بر ۷۶ هزار و ۱۴۹ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان جابه‌جا شدند که سهم حمل و نقل ریلی در این مدت پنج هزار و ۶۰۴ مسافر ورودی و ۴ هزار و ۲۴۱ مسافر خروجی بود.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به این که از ۱۲ فروردین ماه اولین پرواز گرگان – اکتائو از فرودگاه گرگان انجام خواهد شد، بیان داشت: در مدت اجرای هشت روز گذشته و با آغاز طرح نوروزی، هزار و ۶۸۵ نفر با استفاده از هواپیما از استان خارج و ۲ هزار و ۲۱۰ نفر وارد گلستان شدند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *