×
×

رییس دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی گلستان
گلستان درشرایط هشدار، سفرخودرابه این استان لغوکنید

  • کد نوشته: 28026
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین عبدالرضا فاضل سه‌شنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: از مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی گلستان، ۴۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ۲۴ نفر آنها با دستگاه ونتیلاتور ادامه حیات می‌دهند.
    گلستان درشرایط هشدار، سفرخودرابه این استان لغوکنید
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی گلستان از روند صعودی اما خفیف شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان خبر داد و گفت که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار جدید به آمار بیماران بستری در مراکز درمانی اضافه شد و تعداد آنها به ۲۲۲ نفر رسید.

    گلستان درشرایط هشدار، سفرخودرابه این استان لغوکنید

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین عبدالرضا فاضل سه‌شنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: از مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی گلستان، ۴۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ۲۴ نفر آنها با دستگاه ونتیلاتور ادامه حیات می‌دهند.

    وی با اشاره به رنگ آبی کرونا در سه شهرستان گلستان و وضعیت زرد ۱۱ شهرستان دیگر استان و شکننده بودن این وضعیت‌ها، از مردم خواست تا از دید و بازدیدها و سفرهای نوروزی پرهیز نمایند.

    فاضل از شناسایی و تایید سومین فرد مبتلا به کرونا انگلیسی در گلستان نیز خبر داد و گفت: این فرد که در شهرستان اهواز مشغول کار بوده برای گذراندن تعطیلات نوروز به زادگاهش گنبدکاووس آمده است.

    وی اضافه کرد: این فرد ۲۵ اسفندماه با علائم کرونا وارد گلستان شد که تست وی همان روز مثبت اعلام گردید و نتیجه آزمایش کرونا انگلیسی او نیز ۲۹ اسفند تایید شد.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: هم اکنون این فرد به همراه سایر اعضای خانواده‌ در قرنطینه بسر می‌برند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *