×
×

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی
دزد۲۲فقره ترانس های برق دربجنورددستگیرشد

  • کد نوشته: 28119
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمد غلامی" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت ترانس برق در سطح شهر بجنورد، با توجه به حساسیت موضوع، ماموران تجسس کلانتری 12 امام رضا(ع) به سرعت وارد عمل شدند.
    دزد۲۲فقره ترانس های برق دربجنورددستگیرشد
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار با ۲۲ فقره سرقت ترانس برق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بجنورد خبر داد.

    دزد۲۲فقره ترانس های برق دربجنورددستگیرشد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمد غلامی” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت ترانس برق در سطح شهر بجنورد، با توجه به حساسیت موضوع، ماموران تجسس کلانتری ۱۲ امام رضا(ع) به سرعت وارد عمل شدند.

    وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش مستمر و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک نفر سارق سابقه دار را در این رابطه دستگیر کنند، افزود: متهم در بازجویی های انجام شده به ۲۲ فقره سرقت ترانسفورماتور و کابل برق اعتراف کرد.

    جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در ادامه رسیدگی به این پرونده یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد، یاد آور شد: در بازرسی از محل نگهداری ترانسفورماتورهای سرقتی تعداد زیادی اموال مسروقه کشف که با هماهنگی مقام قضائی به نماینده اداره برق تحویل داده شد.
    وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده استریال تصریح کرد: هر دو متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
    سرهنگ غلامی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است از شهروندان عزیز خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *