×
×

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی
درحوزه درون شهری کاهش۱۰۰درصدی تصادفات فوتی راداشته ایم

  • کد نوشته: 28127
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ"رحمان اسپیدکار" در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در طرح نوروزی امسال تا به امروز 6 هزار و 973 مورد اعمال قانون اعمال شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 33 درصد رشد داشته است.
    درحوزه درون شهری کاهش۱۰۰درصدی تصادفات فوتی راداشته ایم
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه به شکر خداوند متعال از ابتدای شوع طرح نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تصادفات فوتی و همچنین متوفیان با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده، گفت: امیدواریم با همکاری خوب مردم، این روند کاهش را همچنان حفظ کنیم.

    درحوزه درون شهری کاهش۱۰۰درصدی تصادفات فوتی راداشته ایم

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ”رحمان اسپیدکار” در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در طرح نوروزی امسال تا به امروز ۶ هزار و ۹۷۳ مورد اعمال قانون اعمال شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد رشد داشته است.

    وی افزود: در این بازه زمانی تصادفات جرحی ۴۶ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۷ درصد افزایش را نشان می دهد.

    رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه تصادفات خسارتی از ابتدای شروع طرح نوروزی ۱۵۲ مورد بوده که در مقاسه با مدت مشابه رشد ۲۷ درصدی را نشان می دهد، تصریح کرد: در این مدت ۱۹۸ مورد تصادف در حوزه درون شهری به وقوع پیوسته که این رقم نیز در مقایسه با مدت مشابه در طرح نوروزی سال قبل ۲۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه خوشبختانه از ابتدای شروع طرح نوروزی تصادفات فوتی و متوفیان حوادث رانندگی با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده است، یاد آور شد: در این مدت تعداد مجروحان حوادث رانندگی ۵۷ نفر بوده که رشد ۷۸ درصدی را نشان می دهد.
    سرهنگ اسپیدکار در پایان از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با پلیس و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از بروز حوادث تلخ و دلخراش پیشگیری کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *