×
×

استاندار گلستان
صبری که مانع سوء استفاده ضدانقلاب شد

  • کد نوشته: 28204
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس روز پنجشنبه در نشست با فرماندار، امامان جمعه و نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این حادثه اتفاقی تلخ بود و دستگاه قضایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حکم فرد خاطی را صادر خواهد کرد.
    صبری که مانع سوء استفاده ضدانقلاب شد
  • تبلیغ هدفمند

     استاندار گلستان با اشاره به حادثه چند روز پیش آزار و اذیت دو کودک هفت و هشت ساله در یکی از روستاهای گنبدکاووس و تاکیدبر ضرورت مجازات فرد خاطی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تصریح کرد که صبر مردم شهرستان در این حادثه، مانع سوء استفاده ضد انقلاب شد.

    صبری که مانع سوء استفاده ضدانقلاب شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس روز پنجشنبه در نشست با فرماندار، امامان جمعه و نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این حادثه اتفاقی تلخ بود و دستگاه قضایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حکم فرد خاطی را صادر خواهد کرد.

    استاندار گلستان گفت: از بزرگان و مسوولان گنبدکاووس به ویژه جوانان به واسطه صبر و تحمل‌شان تشکر می‌کنم که اجازه ندادند، ضد انقلاب از این حادثه تلخ سوء استفاده کند.

    حق‌شناس تصریح کرد که با همراهی تمام دستگاه‌ها اجازه نخواهیم داد رسانه‌های بیگانه خدشه‌ای به وحدت گلستان وارد کنند.

    رییس کل دادگستری گلستان نیز روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از دادگستری گنبدکاووس و بررسی روند رسیدگی به پرونده مربوط به آزار و اذیت ۲ کودک هفت و هشت ساله توسط مردی ۵۵ ساله در یکی از روستاهای این شهرستان به خبرنگاران گفته بود: رسیدگی سریع و قاطع به چنین پرونده‌هایی علاوه بر اینکه در قوانین مجازات اسلامی آمده، مورد تاکید رییس قوه قضاییه نیز است.

    هادی هاشمیان افزود: قاضی پرونده با سرعت و قاطعیت پرونده را مورد رسیدگی قرار خواهد داد و پس از انجام تحقیقات مقدماتی و محاکماتی، مراحل آن را گام به گام به اطلاع مردم خواهد رساند.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، در پی انتشار خبری در عصر یکشنبه هفته جاری/اول فروردین/ مبنی بر آزار و اذیت ۲ کودک در یکی از روستاهای گنبدکاووس، به دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان برای متهم پرونده آدم‌ربایی تشکیل و قرار بازداشت موقت وی نیز صادر شد.

    سیدخسرو خلیلی گفته بود که طبق گفته خانواده‌ها، متهم به کودکان آنان تعرض کرده است که برای بررسی موضوع تجاوز، ۲ کودک هفت و هشت ساله به پزشکی قانونی فرستاده شدند که پزشکی قانونی پس از بررسی، موضوع تجاوز را رد کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *