×
×

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب
برق مناطق زلزله زده غرب کرمانشاه رایگان شد

  • کد نوشته: 28209
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین شهریار حیدری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با تلاش های صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی از طریق دولت، برق مصرفی شهرستان های زلزله زده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب که پیش تر از طریق صدور قبوض برای مشترکان لحاظ و محاسبه شده بود در سال های ۱۳۹۶، ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ رایگان شد.
    برق مناطق زلزله زده غرب کرمانشاه رایگان شد
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی از رایگان شدن بهای برق مصرفی زلزله زدگان از سال ۱۳۹۶ تا پایان سال ۱۳۹۸ در سه شهرستان غربی کرمانشاه خبر داد.

    برق مناطق زلزله زده غرب کرمانشاه رایگان شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین شهریار حیدری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با تلاش های صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی از طریق دولت، برق مصرفی شهرستان های زلزله زده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب که پیش تر از طریق صدور قبوض برای مشترکان لحاظ و محاسبه شده بود در سال های ۱۳۹۶، ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ رایگان شد.

    وی اظهار داشت : این مصوبه از اول سال ۱۴۰۰ اجرایی شده و کسانی که هزینه برق مصرفی این سه سال را پرداخت کرده اند به صورت بستانکاری در قبوض آینده آن ها درج و لحاظ خواهد شد.

    نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه برق مصرفی مناطق زلزله زده برای بسیاری از زلزله زدگان به یک مشکل مهم تبدیل شده بود که با پیگیری های انجام شده این موضوع حل شده و این یک خبر خوب در ابتدای امسال برای زلزله زدگان است.

    حیدری گفت: تمام مشترکان که هزینه برق سال های ۹۶ تا ۹۸ را پرداخت نکرده اند نیز نیازی به پرداخت ندارند و این بدهکاری شامل بخشودگی شده است.

    قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۲۲۰هزار تن جمعیت دارند.

    زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

    این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزیی دید.

    البته در زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه چهارم آذر ۹۷ هم ۷۷۱ مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *