×
×

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسفراین
بیماران مبتلابه کروناانگلیسی دراسفراین به۱۳نفررسید

  • کد نوشته: 28213
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی طالبی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا انگلیسی ۲۴ اسفندماه سال گذشته از یک مهمان تهرانی در اسفراین شناسایی شد و هم اکنون آمار مبتلایان به این ویروس در این شهرستان به ۱۳ نفر رسید.
    بیماران مبتلابه کروناانگلیسی دراسفراین به۱۳نفررسید
  • تبلیغ هدفمند

     مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت : شمار بیماران مبتلا به ویروس جهشی انگلیسی در این شهرستان واقع در جنوب شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی به ۱۳ نفر رسید.

    بیماران مبتلابه کروناانگلیسی دراسفراین به۱۳نفررسید

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی طالبی  روز جمعه در گفت و گو با ایرنا  افزود : نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا انگلیسی  ۲۴ اسفندماه سال گذشته از یک مهمان تهرانی در اسفراین شناسایی شد و  هم اکنون آمار مبتلایان به این ویروس در این شهرستان به ۱۳ نفر رسید.

    وی اضافه کرد : تمام این بیماران پس از مثبت شدن تستشان به ویروس جهشی انگلیسی کرونا در منزل تحت قرنطینه اجباری و مراقبت درمانی قرار دارند.
    سخنگوی دانشکده علوم پزشکی اسفراین خاطرنشان کرد : اکثر این بیماران در مراسم عروسی و یا دورهمی های خانوادگی به ویروس انگلیسی مبتلا شدند و از مردم خواست تا از حضور در مراسم عروسی و دورهمی ها پرهیز کنند.
    وی تنها راهکار پیشگیرانه از این بیماری را رعایت سفت و سخت پروتکل های بهداشتی اعلام کرد و اظهارداشت : این ویروس سرعت انتقال بیشتری نسبت به دیگر ویروس کرونا شناسایی شده دارد و حتی افراد با سن پایین را نیز درگیر می کند.
    طالبی از روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا انگلیسی ابراز نگرانی کرد و خاطرنشان کرد :  در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری نکردن  از  حضور دورهمی های خانوادگی قطعا با روند   افزایشی آمار مبتلا به ویروس کرونا مواجه خواهیم شد.
     طالبی از مردم خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از دورهمی های خانوادگی و  مراسم عروسی و عزا به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.
    نخستین بار اواخر اسفندماه سال گذشته پنج بیمار مبتلا به ویروس کرونا از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی شناسایی شد که طبق آخرین گزارش تمام این افراد پس از طی مراحل دو هفته ای قرنطینه خانگی و بیمارستانی در سلامت کامل هستند.
    استان خراسان شمالی یک دانشگاه علوم پزشکی در بجنورد و یک دانشکده علوم پزشکی در اسفراین دارد و هم اکنون در مجموع حدود  حدود ۱۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های این دانشگاه و دانشگاه بستری هستند.
    علاوه بر آن از هشت شهرستان استان خراسان شمالی شش شهرستان در وضعیت زرد و دو شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
    شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد و اکنون وصعیت زرد کرونایی قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *