×
×

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر
توزیع۴۰۰تن‌مرغ منجمد تنظیم بازار

  • کد نوشته: 28251
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سید حسین حسینی روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد:افزون براین روزانه ۱۲۰ تن مرغ گرم نیز در واحدهای توزیع عرضه می‌شود.
    توزیع۴۰۰تن‌مرغ منجمد تنظیم بازار
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  بوشهر گفت: با هدف تنظیم بازار مرغ ۴۰۰ تن مرغ منجمد برای این استان تامین شده و به صورت مستمر وارد بازار می‌شود.

    توزیع۴۰۰تن‌مرغ منجمد تنظیم بازار

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سید حسین حسینی روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد:افزون براین روزانه ۱۲۰ تن مرغ گرم نیز در واحدهای توزیع عرضه می‌شود.

    وی اضافه کرد: در استان بوشهر تولید مرغ به اندازه کافی صورت گرفته به نحوی که بخشی از تولید هم به خارج از استان عرضه می‌شود.

    حسینی ادامه داد: با وجود اینکه دولت قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم را ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان مصوب کرده اما به دلیل تامین نشدن نهاده‌های دامی از شبکه‌های دولتی قیمت مرغ در بازار بیش از میزان مصوب است.
    وی عنوان کرد: همچنین از آنجایی که مرغ در استان خوزستان به‌ دلیل صادرات به کشور عراق با قیمت بیشتری از مرغداری‌ها خریداری می‌شود، برخی مرغ‌داران ترجیح می‌دهند مرغ را در خارج از استان بفروشند.

    وی با تاکید بر برخورد با متخلفان عرضه مرغ اظهار داشت: در این زمینه پرونده شمار محدودی از واحدهای متخلف مرغداری به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

    براساس اعلام مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر سه هزار تن گوشت مرغ در فروردین ماه در این استان تولید می‌شود.

    در دی و بهمن ماه به ترتیب ۲ میلیون و ۱۳۰ هزار تن و یک میلیون و ۸۵۰ هزار تن در استان بوشهر جوجه ریزی انجام و به این ترتیب تولید چهار هزار و ۳۰۰ تن گوشت مرغ در اسفند ماه محقق شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *