امام جمعه مهاباد گفت: تحقق شعار سال نیاز به تغییر نگرش مسوولان و حمایت واقعی از تولیدکنندگان و صنعتگران در جهت تولید و اشغالزایی دارد.
×
×

تحقق شعار سال پیروحمایت واقعی از تولیدکنندگان است

  • کد نوشته: 28265
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۷
  • ۰
  • امام جمعه مهاباد گفت: تحقق شعار سال نیاز به تغییر نگرش مسوولان و حمایت واقعی از تولیدکنندگان و صنعتگران در جهت تولید و اشغالزایی دارد.
    تحقق شعار سال پیروحمایت واقعی از تولیدکنندگان است
  • تبلیغ هدفمند
    تحقق شعار سال نیاز به حمایت واقعی از تولیدکنندگان دارد
    تحقق شعار سال پیروحمایت واقعی از تولیدکنندگان است

    امام جمعه مهاباد گفت: تحقق شعار سال نیاز به تغییر نگرش مسوولان و حمایت واقعی از تولیدکنندگان و صنعتگران در جهت تولید و اشغالزایی دارد.

    امام جمعه مهاباد در نخستین نماز جمعه سال جدید افزود: تمام شعارهای چند سال گذشته نشان دهنده توجه ویژه مقام معظم رهبری به موضوع شکوفایی اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت و رفاه جامعه دارد.

    وی با بیان اینکه حمایت از تولید تنها راه مقاومت در برابر تحریم و فشارهای اقتصادی است، اضافه کرد: با شناخت ظرفیت‌های موجود و الگوبرداری از کشورهایی که با برنامه ریزی طولانی مدت هم اکنون به قطب‌های اقتصادی دنیا تبدیل شده اند، می تواند به این شکوفایی رسید.

    امام جمعه مهاباد با بیان اینکه هنوز برخی از مسوولان با فرهنگ تولید و اشغالزایی بیگانه هستند، اظهار داشت: مدیران تولیدی و کسانیکه خواهان سرمایه گذاری در جهت تولید و ایجاد اشتغالزایی برای جوانان هستند، در پیچ‌وخم کارهای زاید اداری مستهلک شده و کار را به صورت نیمه رها می کنند.

    ماموستا امامی بااشاره به غیرفعال بودن بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی، گفت: رونق اقتصادی نیاز به افراد لایق و دلسوز دارد و استفاده از لابی و رانت برای دسترسی به منابع کشور و استفاده از بیت المال در جهت منافع شغلی چیزی را عوض نخواهد کرد.

    وی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا به تعداد بیکاران در سراسر جهان اضافه کرده است گفت: در شرایط اقتصادی موجود عمل به توصیه های رهبری و تلاش همه جانبه برای حرکت در مسیر شعار سال و تحقق آن ضامن بهبود شرایط فعلی و رفاه بیشتر مردم خواهد شد.

    وی همچنین با اشاره به افزایش دوباره آمار مبتلایان به کرونا اضافه کرد: در روزهای گذشته تعداد مرگ و میرهای ناشی از کرونا در کشور افزایش یافته است بنابراین باید این ویروس منحوس را جدی گرفته و با رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی از شیوع مجدد ان جلوگیری کنیم.

    به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ را سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند.

    خطبه نماز جمعه مهاباد پس از چهار هفته تعطیلی امروز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *