×
×

امام جمعه موقت سمنان
با خریدکالای‌ایرانی از تولیدحمایت‌کنیم

  • کد نوشته: 28275
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد تاریخی امام (ره) این شهر، ضمن تبریک سال نو و بهار طبیعت اظهار داشت: شهروندان با خرید کالای ایرانی به تولید کالای ملی کمک کنند.
    با خریدکالای‌ایرانی از تولیدحمایت‌کنیم
  • تبلیغ هدفمند

     امام جمعه موقت سمنان گفت: حمایت و خرید کالای داخلی و تولید کالای ایرانی باکیفیت مطلوب از مصادیق تحقق شعار سال ۱۴۰۰ است.

    با خریدکالای‌ایرانی از تولیدحمایت‌کنیم
    با خریدکالای‌ایرانی از تولیدحمایت‌کنیم
    با خریدکالای‌ایرانی از تولیدحمایت‌کنیم

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد تاریخی امام (ره) این شهر، ضمن تبریک سال نو و بهار طبیعت اظهار داشت: شهروندان با خرید کالای ایرانی به تولید کالای ملی کمک کنند.


    وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در آغاز سال نو بیان کرد: پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، و حمایت از کالای ایرانی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ مورد توجه باشد.
    امام جمعه موقت سمنان اظهار داشت: رفع سوء‌مدیریت‌ها برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
    وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، تصریح کرد: مردم با شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.
    مهدوی‌نژاد تصریح کرد: رئیس جمهوری پرمشغله‌ترین و مهمترین مسئولیت اجرایی است که در کنار بخش‌های مختلف مانند قضایی و نظامی نقشی تعیین‌کننده دارد. 
    وی با اشاره به قانون اساسی کشور، یادآور شد: مدیریت اجرایی کشور به دست ریاست جمهوری است و در بخش‌های مختلف رییس جمهوری دارای وظایف مهمی است. 
    وی افزود: رئیس‌جمهوری با رای مردم انتخاب می‌شود و مسئولیت بخش‌های مختلف کشور را برعهده می‌گیرد و ضرورت دارد آحاد جامعه با مشارکت حداکثری در تعبین سرنوشت آینده کشور سهیم شوند.
    امام جمعه موقت سمنان با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج)، بیان کرد: ادیان مختلف معتقد هستند روزی جهان با ظهور منجی پر از عدل و داد می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *