×
×

استاندار خراسان شمالی
اردیبهشت آبرسانی به شهرک گلیان شیروان به پایان می رسد

  • کد نوشته: 28321
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا "محمد علی شجاعی" عصر شنبه در بازدید از شهرک گلیان از توابع بخش مرکزی شیروان اظهار داشت: با توجه به اهمیت این موضوع و خدمات حوزه آبرسانی به مردم مسئولان با جد پی گیر باشند و سر موعد این پروژه را به بهره برداری برسانند.
    اردیبهشت آبرسانی به شهرک گلیان شیروان به پایان می رسد
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خراسان شمالی گفت : طرح آبرسانی به شهرک گلیان در شهرستان شیروان در غرب این استان اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد.

    اردیبهشت آبرسانی به شهرک گلیان شیروان به پایان می رسد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا “محمد علی شجاعی” عصر  شنبه در بازدید از شهرک گلیان از توابع بخش مرکزی شیروان اظهار داشت: با توجه به اهمیت این موضوع و خدمات حوزه آبرسانی به مردم  مسئولان با جد پی گیر باشند و سر موعد این پروژه را به بهره برداری برسانند.

    وی اضافه کرد : برای اجرای طرح آبرسانی به گلیان و روستای حصار پهلوانلو از محل مخزن ۵۰۰ متر مکعبی  با یک دستگاه پمپاژ و خط انتقال با اعتبار حدود ۱۰ میلیارد ریالی در دست اجرا قرار گرفت که برای تکمیل آن حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
    طرح آبرسانی به شهرک گلیان از سال ۸۷ حدود ۱۲ سال قبل با پیمانکاری شرکت آبفای روستایی سابق شروع شد که به دلیل تنش های اجتماعی این پروژه به سرانجام نرسید و مردم منطقه با کمبودآب مواجه شدند که با ورود مدیریت ارشد استان خراسان شمالی این پروژه از آذرماه سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفت و اجرای آن بار دیگر شروع شد.
     است.
    شهرک گلیان واقع در بخش مرکزی این شهرستان، بیش از ۱۰۰ نفر سکونت دارند که با توجه به اینکه شهرک رو به گسترش است قابلیت اسکان ۲۰۰ نفر دیگر را نیز دارد و در حال حاضر آب مورد نیاز آنان با تانکر تامین می شود.
    شهرک گلیان از توابع بخش مرکزی در فاصله ۲۳ کیلومتری جنوب شیروان واقع است و هم اکنون حدود ۱۰۰ نفر در این شهرک سکونت دارند و ظرفیت سکونتگاهی برای ۲۰۰ خانوار دیگر را نیز دارد و طرح آبرسانی به آن در راستای چشم انداز جمعیتی در دست انجام است.
    استاندار خراسان شمالی عصر امروز ضمن بازدید از طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر این استان که ۱۵ طرح را برای نوروز ۱۴۰۰ آماده سازی و اجرایی کرد، از چند طرح و پروژه عمرانی از جمله طرح آبرسانی شهرک گلیان شیروان نیز بازدید کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *