×
×

استاندار خراسان شمالی
مرغ افزایشی نخواهدبود مگراینکه…

  • کد نوشته: 28329
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۷
  • ۰
  • استاندار عزیز این را بدانید که رسانه های دارای مجوز و صلاحیتدار همه جوره در کنار شما ایستاده اند به شرطی که شما نیز کمی به آنها اعتماد کنید و نگاه تان را کمی از رسانه های بدون هویت و شناسنامه دور سازید و این حمایت می طلبد دو سویه باشد نه یک سویه که قطعا با چراغ سبز یک معاند بدون اینکه رسانه بخواهد و بداند چه می کند برای تامین نیازش مجبور به همکاری با هر فردی به طور ناخواسته و ندانسته خواهد رفت.
    مرغ افزایشی نخواهدبود مگراینکه…
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خراسان شمالی گفت: قیمت مرغ در این استان با وجود تقاضاهای کاذب برای مصرف از نرخ ۲۱۸ هزار ریال در هر کیلوگرم مصوب ستاد تنظیم بازار کشور فراتر نخواهد رفت.

    مرغ افزایشی نخواهدبود مگراینکه…

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، محمد علی شجاعی روز شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان خراسان شمالی که در محل سالن اجتماعات استانداری استان در بجنورد برگزار شد از مدیران کارگروه ستاد تنظیم بازار خواست تا نسبت به ثابت نگهداشتن قیمت و کنترل بر امر توزیع مرغ در استان نظارت بیشتری داشته باشند.

    نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اختلاف قیمت مرغ با استان های همجوار، خروج این مواد پروتینی از استان  و افزایش تقاضای کاذب برای خرید ناشی از جو روانی را دلیل اصلی التهاب چند روز اخیر در بازار مرغ در این خطه شمالشرق کشور اعلام کرد.
    استاندارخراسان شمالی ضمن توصیه به مدیران تنظیم بازار نسبت به آسیب شناسی دلیل افزایش بی سابقه تقاضا برای خرید مرغ از رسانه ها نیز درخواست کرد تا از ایجاد جو روانی که باعث تشدید تقاضای کاذب می شود ،خودداری کنند.
    شجاعی افزایش میزان توزیع مرغ در به خصوص در مناطق حاشیه ای و پیرامونی شهرها و توزیع مرغ منجمد را دو راهکار پیش بینی برای تامین نیاز مصرف کنندگان استان دانست و ابراز امیدواری کرد تا با راهکارهای پیشنهادی التهاب بازار مرغ  در چند روز آینده کاهش یابد.
    نماینده عالی دولت در خراسان شمالی خاطرنشان کرد : مجوز افزایش قیمت مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار کشور به هیچ یک از استان های کشور داده نشد و استان هایی که قیمت مرغ در آنها روند افزایشی بیش از مصوب ستاد تنظیم دارند، ناشی از عدم کنترل بازار در این استان هاست.
    شجاعی در راستای تسریع در دسترسی مردم به مرغ کشتار روز از  برخی صنایع  استانی که مرغ مورد نیازشان را از سهمیه استانی تامین می کنند نیز خواست تا بر به طور موقت بخشی از نیازشان را از سایر مبادی تامین کنند.
    براساس آمار ستاد تنظیم بازار تقاضا برای خرید مرغ از اواخر اسفندماه در استان خراسان شمالی شروع شد و برای پاسخ به این تقاضاها ، روزانه دو تا سه برابر میانگین مصرف روزهای عادی که حدود ۴۰ تن در روز بود، توزیع با قیمت مصوب ۲۱۸ هزار ریال انجام شد و از روز گذشته با همکاری تولیدکنندگان روزانه ۷۰ تن گوشت مرغ گرم در سطح شهرهای استان توزیع شد و بررسی ها نشان می دهد که تا حدود التهاب ناشی از تقاضا در حال فروکش کردن است.

    توصیه به رسانه ها برای کاهش جو روانی

    نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی از اطلاع رسانی برخی رسانه های محلی که باعث  ایجاد جو روانی در بازار مرغ این استان در چند روز گذشته شدند نیز ابراز گله مندی کرد و اظهارداشت : رسانه ها در کاهش جو روانی تاثیر دارند و سعی کنند همان طور که صف مرغ را به تصویر می کشند، برنامه های مدیران استانی در تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت را نیز به اطلاع مردم برسانند.
    شجاعی با ا استناد به سخنان  رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت ادب و اخلاق اسلامی در انتقاد خاطرنشان کرد : قطعا مردم انتقاد منصفانه از عملکرد مدیران را با توهین به درستی تشخیص می دهند و مردم در جریان کارکرد مدیران قرار دارند و ما نیز هر کاری که به نفع و صلاح مردم باشد را انجام خواهیم داد.
     وی اظهارداشت :  برخی رسانه ها از  پول مردم  ارتزاق می کنند تا نشان دهند که کشور خوب  اداره نمی شود و به دنبال خراب کردن ذهن مردم نسبت به عملکرد مدیران هستند و ادبیاتی که برخی رسانه ها در ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه به کار می برند، تفاوت چندانی با عملکرد رسانه ها معاند ندارد.

    نکته قابل تامل بازار کسب کار آنلاین:

    رسانه ها امیدوارند که حداقل در این مورد مدیران و مسئولین گامهای مفید و قابل لمسی بردارند تا شاید بتوان از این طریق بذر ناامیدی را بر دل رسانه های معاند که به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق و ناامنی در ایران عزیز هستند کاشت و آن نیازمند حرکت جدی و انقلابی از سوی مسئولین است و نه شعار و حرکتی کاغذی که این لازمه اش حضور در میدان نبرد با سودجویان و افرادی است که به دنبال هدف های از پیش تعیین شده منافقین و معاندین هستند که در حال شارژ شدن و دستور گرفتن هستند.

    استاندار عزیز این را بدانید که رسانه های دارای مجوز و صلاحیتدار همه جوره در کنار شما ایستاده اند به شرطی که شما نیز کمی به آنها اعتماد کنید و نگاه تان را کمی از رسانه های بدون هویت و شناسنامه دور سازید و این حمایت می طلبد دو سویه باشد نه یک سویه که قطعا با چراغ سبز یک معاند بدون اینکه رسانه بخواهد و بداند چه می کند برای تامین نیازش مجبور به همکاری با هر فردی به طور ناخواسته و ندانسته خواهد رفت.

    لذا لازمه اش در کنار یکدیگر بودن در هر شرایطی از سوی دو طرف لازم است چرا که جنگ امروز بیش از هر چیز دیگری جنگ رسانه است و لذا اگر رسانه قوی در اختیار داشته باشید قطعا پیروز میدان خواهید بود.

    استاندار محترم کافی است که در این شرایط اقتصادی که خواسته یا ناخواسته موجب برخی بی نظمی ها در اقتصاد کشور شد در کنار رسانه های دارای شناسنامه و هویت دار صادق باشید تا همین رسانه ها نیز همه جوره در کنار شما صادق و همراهتان باشند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *