استاندار ایلام گفت: فرمانداران با جدیت با برگزارکنندگان مجالس ترحیم و عروسی در استان با توجه به شرایط کرونایی برخورد کنند.
×
×

استاندار ایلام:
برخورد فرمانداران با برگزارکنندگان مجالس

  • کد نوشته: 28346
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۸
  • ۰
  • استاندار ایلام گفت: فرمانداران با جدیت با برگزارکنندگان مجالس ترحیم و عروسی در استان با توجه به شرایط کرونایی برخورد کنند.
    برخورد فرمانداران با برگزارکنندگان مجالس
  • تبلیغ هدفمند
    برخورد فرمانداران با برگزارکنندگان مجالس

    استاندار ایلام گفت: فرمانداران با جدیت با برگزارکنندگان مجالس ترحیم و عروسی در استان با توجه به شرایط کرونایی برخورد کنند.

    به گزارش ایرنا، محمد نوذری در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: ایلام جزو استان هایی است که شیوع کرونا در آن بشدت افزایش یافته و سیر صعودی گرفته است.

    وی افزود: در صورت تداوم این روند و ساده انگاری کرونا این احتمال وجود دارد وارد پیک جدید شویم و شرایط بسیار سختی را پیش رو داشته باشیم.

    استاندار ایلام مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد مسافران در شهرهای قرمز و نارنجی را تشریح و تاکید داشت: این احتمال نیز وجود دارد در صورتی که شرایط مطلوب نباشد تصمیمات جدیدی نیز ابلاغ و محدودیت ها بیشتر شود.

    نوذری با بیان اینکه روند شیوع ویروس کرونا در دهلران سیر صعودی به خود گرفته است، یادآور شد: امروز این شهرستان در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفت و شهرستان چرداول نیز از وضعیت زرد به نارنجی تبدیل شد.

    وی اضافه کرد: با ادامه این روند شهرستان های ایلام، ایوان و دره شهر نیز از حالت کنونی خارج و وضعیت وخیم تر می شود.

    استاندار ایلام خواستار تشکیل گروه همیاران سلامت در تمامی شهرستان های استان شد و گفت: فرمانداران امروز نشستی را با دهیاران برگزار و دهیار، رییس خانه بهداشت و بسیج هر روستا را به عنوان مسوول ستاد مبارزه با کرونا معرفی و بشدت با هرگونه برپایی مراسمات برخورد و اطلاع دهند.

    نوذری تصریح کرد: مدیران و فرمانداران استان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های اعلام شده، در شهرستان ها توجه جدی و بیش از گذشته حساسیت های لازم را داشته باشند و بصورت عملیاتی وارد میدان شوند.

    وی از نیروی انتظامی استان ‌خواست با برپایی چادرها در دامن طبیعت جدی تر برخورد کند چرا که با وجود اخطارها، هشدارها و اطلاع رسانی های مکرر تعدادی از گردشگران اقدام به برپایی چادر در طبیعت این شهرستان کرده اند.

    استاندار ایلام نقش رسانه‌های جمعی در اطلاع‌رسانی تهدیدها و آسیب‌های ویروس کرونا در ابعاد مختلف را بی‌بدیل توصیف کرد و یادآور شد: رسانه ها می توانند با تولید محتوا در اقناع افکار عمومی برای مجاب کردن مردم در اجرای دستورالعمل ها نقش حائز اهمیتی داشته باشند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *