×
×

فرمانده انتظامی استان اردبیل
کاهش وقوع‌جرایم در استان

  • کد نوشته: 28396
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۸
  • ۰
  • فرمانده انتظامی استان اردبیل از کاهش وقوع انواع جرایم و نیز افزایش کشفیات قاچاق توسط این نیرو در ایام عید در این استان خبرداد. کاهش وقوع‌جرایم در استان به گزارش بازا کسب و کار به نقل از ایرنا، سردار هوشنگ حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: بر اساس بررسی‌های انجام […]

    کاهش وقوع‌جرایم در استان
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان اردبیل از کاهش وقوع انواع جرایم و نیز افزایش کشفیات قاچاق توسط این نیرو در ایام عید در این استان خبرداد.

    کاهش وقوع‌جرایم در استان
    کاهش وقوع‌جرایم در استان
    کاهش وقوع‌جرایم در استان

    به گزارش بازا کسب و کار به نقل از ایرنا، سردار هوشنگ حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده در هفته نخست سال جاری میزان وقوع انواع جرایم در استان اردبیل در مقایسه با عید سال گذشته ۱۱ درصد کاهش یافته است.

    وی گفت: نزاع دسته‌جمعی ، جرایم مربوط به فضای مجازی ، سرقت موتورسیکلت و سرقت از مغازه‌ها از جمله جرایمی هستند که امسال کاهش یافته‌اند. 

    وی اضافه کرد: در همین مدت میزان کشفیات مختلف توسط عوامل پلیس ۳۸ درصد افزایش یافته است.

    وی با تقدیر از همکاری مردم با نیروی انتظامی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را درزمینه انواع جرایم اجتماعی و فروش و قاچاق موادمخدر به پلیس گزارش کنند.

    فرمانده انتظامی استان اردبیل از مالکان ساختمان‌های ویلایی خواست با نصب دوربین‌های مداربسته و ارتقای امنیت ساختمان زمینه سرقت از این اماکن را کاهش دهند.

    وی به مالکان طبقه اول ساختمان‌های  آپارتمانی نیز توصیه کرد در طبقه اول برای درب و پنجره‌ها نرده نصب کنند.

    سردار حسینی با بیان اینکه در عید امسال سفرهای نوروزی بیش از ۱۱۵ درصد افزایش یافته است، گفت: به دلیل ورود تعداد زیادی خودرو به شهرهای استان و نبود پارکینگ بیشتر خودروها در معابر پارک می‌شوند که باید صاحبان این قبیل خودروها نسبت به نصب دزدگیر و استفاده از زنجیر و قفل فرمان اقدام کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *