×
×

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان
هشدار طوفان‌شن درمسیر رودبارجنوب-ایرانشهر

  • کد نوشته: 28414
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مجتبی رئیسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای احتمال وقوع طوفان شن طی سه روز آینده به ویژه در مناطق مستعد جنوب به ویژه بخش زهکلوت را اعلام کرد.‌
    هشدار طوفان‌شن درمسیر رودبارجنوب-ایرانشهر
  • تبلیغ هدفمند

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر طوفان شن در منطقه جنوب کرمان رانندگان در مسیر رودبارجنوب – ایرانشهر با احتیاط تردد کنند.

    هشدار طوفان‌شن درمسیر رودبارجنوب-ایرانشهر
    هشدار طوفان‌شن درمسیر رودبارجنوب-ایرانشهر
    هشدار طوفان‌شن درمسیر رودبارجنوب-ایرانشهر

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مجتبی رئیسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای احتمال وقوع طوفان شن طی سه روز آینده به ویژه در مناطق مستعد جنوب به ویژه بخش زهکلوت را اعلام کرد.‌

    وی ادامه داد: طبق این گزارش کاهش دید افقی در جاده ها و کیفیت هوا و اختلال در تردد پیش بینی می شود از این رو به رانندگان هشدار های لازم اطلاع رسانی شده است.

    معاون راهداری جنوب کرمان بر رعایت جوانب احتیاط توسط رانندگان تاکید کرد و گفت: رانندگان قبل از حرکت خروج و یا ورود به جنوب استان از سمت زهکلوت و محور ایرانشهر حتما از سالم بودن سیستم روشنایی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

    وی به فصل حمل و نقل محصولات کشاورزی منطقه جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: با توجه به تردد تریلر و کامیون های متعدد در جاده ها رانندگان در هنگام بروز پدیده طوفان شن حتما جوانب احتیاط را رعایت و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

    وی ادامه داد: رانندگان به توصیه های پلیس راه و نیروهای راهداری توجه کنند و از توقف در شانه خاکی مسیرهای ارتباطی خودداری کنند. 

    رئیسی گفت: رانندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت راه ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها تماس گرفته تا از آخرین وضعیت راه های ارتباطی مطلع شوند.

    اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *