×
×

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
واکسینه۳هزارنفر در استان بوشهر

  • کد نوشته: 28496
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز دوشنبه در برنامه ساعت سلامت اعلام کرد: این افراد شامل گروه پزشکی و پرستاری فعال در واحدهای مراقبت‌های ویژه بخش کرونایی بیمارستانی، کارکنان مراکز بهداشتی درمانی و پزشکانی که با بیماران کرونایی سروکار دارند و کارکنان آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی ومجموعه کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی که به صورت غیر مستقیم با بیماران در تماس هستند زیر پوشش تزریق واکسن کرونا قرار گرفته اند.
    واکسینه۳هزارنفر در استان بوشهر
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از ابتدای تزریق واکسن کرونا تاکنون ۶ هزار دوز واکسن وارد استان شده و سه هزار نفر از جامعه هدف مطابق سند ملی واکسیناسیون در این استان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

    واکسینه۳هزارنفر در استان بوشهر

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز دوشنبه در برنامه ساعت سلامت اعلام کرد: این افراد شامل گروه پزشکی و پرستاری فعال در  واحدهای مراقبت‌های ویژه بخش کرونایی بیمارستانی، کارکنان مراکز بهداشتی درمانی و پزشکانی که با بیماران کرونایی سروکار دارند و کارکنان آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی ومجموعه کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی که به صورت غیر مستقیم با بیماران در تماس هستند زیر پوشش تزریق واکسن کرونا قرار گرفته اند.

    وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده در مجموع تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۰ هزار نفر از کادر درمان و پرستاری واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

    کشمیری گفت: ۲۵۰ هزار نفر در اولویت دریافت واکسن کرونا در استان بوشهر قرار دارند که شامل افراد بالای ۵۰ سال، بیماران زمینه‌ای و خاص، کارکنان بهداشت و درمان، افراد آسیب‌پذیر، زنان باردار و افراد معلول است که طبق برنامه وزارت بهداشت تا پایان فصل بهار علیه کرونا واکسینه می‌شوند.

    وی با بیان اینکه واکسن‌های وارداتی و تولید داخلی در واکسینه شدن افراد علیه کرونا مورد توجه هستند افزود: بر اساس تدوین سند ملی واکسیناسیون به‌تدریج تمام افراد پرخطر و در معرض بیشتر ابتلا به ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

    کشمیری ادامه داد: در زمان حاضر ۱۱۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این تعداد ۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری که چهار نفر از آنان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

    وی با بیان اینکه در ۶ روز گذشته چهار روز بدون مرگ ناشی از کرونا در استان بوشهر ثبت شده است گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۹۱۴ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در استان جان خود را از دست داده اند که از این شمار ۸۹۳ نفر به صورت قطعی و ۲۱ نفر نیز مشکوک به ابتلا به این ویروس بوده اند.

    دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اضافه کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۲ هزار و ۶۲۸ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *